loading...
دانلود آهنگ کاوه محبی بغض
بازدید : 12 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کاوه محبی بغض


دانلود آهنگ جدیدکاوه محبی به نام بغض
دانلود آهنگ جدید و زیبای کاوه محبی به نام بغض با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کاوه محبی به نام بغض متن آهنگ
تکست آهنگ بغض از کاوه محبی
Download New Music By Kaveh Mohebbi Called boghz
Download New Song By Kaveh Mohebbi - boghz
With Text And Direct Links
Lyrics Music Kaveh Mohebbi boghz
متن آهنگ کاوه محبی بغض به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بغض و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Kaveh Mohebbi Adında boghz
Şarkı Sözleri boghz itibaren Kaveh Mohebbi
şarkı indir boghz - Kaveh Mohebbi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir boghz - Kaveh Mohebbi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کاوه محبی به نام بغض با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کاوه محبی به نام بغض با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بغض - کاوه محبی

Yeni şarkı indir Kaveh Mohebbi Adında boghz

Şarkı Sözleri boghz itibaren Kaveh Mohebbi



اولش موندش برام آخرش رفت
İlki kaldı, sonuncusu bana gitti
باید از فکرش درام باورش سخت
Dramaya inanmak zor olmalı
اون که می گفت با دلم تا تهش هست
Kalbimin dibinde olduğunu söyleyen
یکی به من بگه چی شد آخرش رفت
Birisi bana ne olduğunu söyledi
به تنهایی دیگه من ادت کردم
Yalnız düzenledim
حیف حرفاتو باور کردم
Kelimelerine inandığım üzücü
شک داشتی به منو احساسم
Benden şüphe ettin
برو دیگه تورو نمیشناسم
Git artık seni tanımıyorum
نبودی بغضم گرفت ندیدی حالمو
Benim için üzülmedin, beni görmedin
این دردا که کوچیک نیست میکشه آدمو
Küçük olmayan bu acı bir kişiyi öldürür
کاشکی یکم دلت هوای من رو هم داشت
Keşke kalbimde hava olsaydı
این جوری نگاه نکن به من مگه دلم چی کم داشت
Kalbim azalmadıkça bana öyle bakma

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 278
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 336
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 451
  • بازدید ماه : 1,644
  • بازدید سال : 9,624
  • بازدید کلی : 87,929
  • کدهای اختصاصی