loading...
دانلود آهنگ آذین بردیا ذره بین
بازدید : 14 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آذین بردیا ذره بین


دانلود آهنگ جدیدآذین بردیا به نام ذره بین
دانلود آهنگ جدید و زیبای آذین بردیا به نام ذره بین با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
آذین بردیا به نام ذره بین متن آهنگ
تکست آهنگ ذره بین از آذین بردیا
Download New Music By Azin Bardia Called Zarebin
Download New Song By Azin Bardia - Zarebin
With Text And Direct Links
Lyrics Music Azin Bardia Zarebin
متن آهنگ آذین بردیا ذره بین به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ذره بین و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Azin Bardia Adında Zarebin
Şarkı Sözleri Zarebin itibaren Azin Bardia
şarkı indir Zarebin - Azin Bardia Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Zarebin - Azin Bardia kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید آذین بردیا به نام ذره بین با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آذین بردیا به نام ذره بین با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ذره بین - آذین بردیا

Yeni şarkı indir Azin Bardia Adında Zarebin

Şarkı Sözleri Zarebin itibaren Azin Bardia



چشاتو دیدمو گفتم آره خودشه
Gözlerini gördüm ve "Evet, öyle" dedim.
آره حق داره دل من دیوونه بشه
Evet, kalbim delirmeye haklı
انتظارم از تو بالاس پایین نمیاد
Senin aşağı inmeni beklemiyorum
دل من هیش کیو اینجور سنگین نمیخواس
Kalbim çok ağır olmak istemiyor
کار بجایی رسیده که بدون تو بمیرم
Sensiz ölme zamanı
من بمیرم اگه یک روز کنار تو نشینم
Bir gün senin yanında oturursam öleceğim
کار به جایی رسیده که فقط تو موندی واسم
İş, kalan tek kişi olduğunuz noktaya ulaştı
فکرکنم مشخصه به تو من پرته حواسم فکر کنم مشخصه
Bence bu senin özelliğin
من همیشه آرزوم بود یه نفر این همه حساس
Her zaman çok hassas birini istedim
دیگه چی بهتر ازاین که اونکه میخواستمش اینجاس
Burada istediğimden daha iyi ne olabilir?
خیلی خوشحالم از اینکه تورو عاشقم میبینم
Beni sevdiğini gördüğüme çok sevindim
دیگه چی بهتر از اینکه میگی زیر ذره بینم
Seni büyüteç altında görmek daha iyi ne olabilir?
آره حق داره دل من دیوونه بشه
Evet, kalbim delirmeye haklı
انتظارم از تو بالاس پایین نمیاد
Senin aşağı inmeni beklemiyorum
من همیشه آرزوم بود یه نفر این همه حساس
Her zaman çok hassas birini istedim
دیگه چی بهتر از این که اونکه میخواستمش اینجاس
Burada istediğimden daha iyi ne olabilir?
خیلی خوشحالم از اینکه تو رو عاشقم میبینم
Beni sevdiğini gördüğüme çok sevindim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 357
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 460
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 575
  • بازدید ماه : 1,768
  • بازدید سال : 9,748
  • بازدید کلی : 88,053
  • کدهای اختصاصی