loading...
دانلود آهنگ شهریار شایگان شور عاشقانه
بازدید : 162 پنجشنبه 04 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ شهریار شایگان شور عاشقانه


دانلود آهنگ جدیدشهریار شایگان به نام شور عاشقانه
دانلود آهنگ جدید و زیبای شهریار شایگان به نام شور عاشقانه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
شهریار شایگان به نام شور عاشقانه متن آهنگ
تکست آهنگ شور عاشقانه از شهریار شایگان
Download New Music By Shahriyar Shaygan Called Shoure Asheghaneh
Download New Song By Shahriyar Shaygan - Shoure Asheghaneh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Shahriyar Shaygan Shoure Asheghaneh
متن آهنگ شهریار شایگان شور عاشقانه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان شور عاشقانه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Shahriyar Shaygan Adında Shoure Asheghaneh
Şarkı Sözleri Shoure Asheghaneh itibaren Shahriyar Shaygan
şarkı indir Shoure Asheghaneh - Shahriyar Shaygan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Shoure Asheghaneh - Shahriyar Shaygan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید شهریار شایگان به نام شور عاشقانه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید شهریار شایگان به نام شور عاشقانه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید شور عاشقانه - شهریار شایگان

Yeni şarkı indir Shahriyar Shaygan Adında Shoure Asheghaneh

Şarkı Sözleri Shoure Asheghaneh itibaren Shahriyar Shaygan



قصه ی من گواه یک عشق غریب و آشناست
Hikayem garip ve tanıdık bir aşkın kanıtıdır
یه باور عجیبه که تا به ابد بی انتهاست
Sonsuza kadar süren garip bir inanç
حضور تو شروع یک قصه ی عاشقانه بود
Varlığınız bir aşk hikayesinin başlangıcıydı
نگاه تو تولد یه شوق بی کرانه بود
Doğuma bakmak sınırsız bir tutkuydu
چی شد فراموشت شدم راهی بی صدا شدی
Ne oldu? Unuttum, sen sustun
کجا گم کردم تورو گمشده ی کجا شدی
Nerede kayboldum, nerede kayboldun?
تو اون بهانه ی منی غرورمی شکوهمی
Bu bahanede şanlı bir gurursun
نذار که تنها بمونم تو شور عاشقانمی
Aşıklarının tutkusunda yalnız kalmama izin verme
خیال تو اینجا هنوز زنده ترین لحظه هاست
Hayal gücün hala burada
شکستن من تو خودم چه مبهم و چه بی صداست
Beni kırmak hem belirsiz hem de sessiz
تو ناب ترین کلام من حس اصیل قلبمی
En saf sözlerimle, kalbimin orijinal hissi
تو زخم باز این دلم تنها دوا و مرهمی
Kalbimin açık yarasında, sadece ilaç ve merhem
نیاز من به دست تو فراتر از یه خواهشه
Eline birden fazla istek lazım
بوسه ی تو برای من آبی به روی آتشه
Benim için öpüşün ateşte mavi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 88
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 833
  • بازدید سال : 8,813
  • بازدید کلی : 87,118
  • کدهای اختصاصی