loading...
دانلود آهنگ علی ساد حال و هوامون
بازدید : 127 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی ساد حال و هوامون


دانلود آهنگ جدیدعلی ساد به نام حال و هوامون
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی ساد به نام حال و هوامون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی ساد به نام حال و هوامون متن آهنگ
تکست آهنگ حال و هوامون از علی ساد
Download New Music By Ali Sad Called halo havamoon
Download New Song By Ali Sad - halo havamoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Sad halo havamoon
متن آهنگ علی ساد حال و هوامون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان حال و هوامون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Sad Adında halo havamoon
Şarkı Sözleri halo havamoon itibaren Ali Sad
şarkı indir halo havamoon - Ali Sad Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir halo havamoon - Ali Sad kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی ساد به نام حال و هوامون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی ساد به نام حال و هوامون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید حال و هوامون - علی ساد

Yeni şarkı indir Ali Sad Adında halo havamoon

Şarkı Sözleri halo havamoon itibaren Ali Sad



چقد این لحظه هارو من دوست دارم
Seni bu anı nasıl seviyorum
خدا میدونه چقدر دوسش دارم
Tanrı onu ne kadar sevdiğimi biliyor
همه ی زندگیمو من میدم بهش
Tüm hayatım boyunca veririm
خدا میدونه چقدر من میخوامش
Tanrı ne kadar istediğimi biliyor
آروم آروم آروم من و تو و این خیابون
Yavaşça sen ve bu sokak
میره بالاتر صدامون چه خوبه حالو هوامون
Saddam'dan daha yükseğe çıkmak bizim için iyi
آروم آروم آروم موج دریا رو موهامون
Yavaş yavaş denizin dalgaları bizim lehimize
نور مهتاب تو چشمامون کور شه چشمه حسودامون
Gözlerimizdeki ay ışığı kıskanç baharımızı kör ediyor
قدم زدن زیر بارونو کنار تو تو خیابونو
Yanınızda yağmur altında yürümek sokakta
دوست دارم دوست دارم، آروم آروم آروم آرومو
Seni seviyorum seni seviyorum, yavaş yavaş, yavaş yavaş, yavaş yavaş
یاد اون خاطرهامونو دوست دارم دوست دارم
O hafızayı seviyorum seni seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 201
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 231
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 966
  • بازدید سال : 8,946
  • بازدید کلی : 87,251
  • کدهای اختصاصی