loading...
دانلود آهنگ امیر ارسلان دلم رفت
بازدید : 15 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیر ارسلان دلم رفت


دانلود آهنگ جدیدامیر ارسلان به نام دلم رفت
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیر ارسلان به نام دلم رفت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیر ارسلان به نام دلم رفت متن آهنگ
تکست آهنگ دلم رفت از امیر ارسلان
Download New Music By Amir Arsalan Called Delam Raft
Download New Song By Amir Arsalan - Delam Raft
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amir Arsalan Delam Raft
متن آهنگ امیر ارسلان دلم رفت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم رفت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amir Arsalan Adında Delam Raft
Şarkı Sözleri Delam Raft itibaren Amir Arsalan
şarkı indir Delam Raft - Amir Arsalan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Raft - Amir Arsalan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیر ارسلان به نام دلم رفت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیر ارسلان به نام دلم رفت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم رفت - امیر ارسلان

Yeni şarkı indir Amir Arsalan Adında Delam Raft

Şarkı Sözleri Delam Raft itibaren Amir Arsalan



دلم رو برد خودش که رفت یکی بهش بگه حال من بده
Kendi kendime birinin bana söylemesini söylediğini düşündüm
شاید اگه بفهمه اون دلش بخواد و برگرده
Belki öğrenirse geri dönmek ister
دلم میگه همینجاهاست صدای خنده هاش توی گوشمه
Diyorum ki kulaklarımdaki kahkaha sesi
حس میکنم نزدیکمه حس میکنم کنارمه
Kendime yakın hissediyorum
بعد از چند سال عاشقی چجوری میتونم من سر کنم با ناله ها با گریه ها
Birkaç yıllık aşktan sonra kendimi inilti ile nasıl ağlatabilirim
چجوری رفتنش رو باور کنم عشقت داره میکشه منو روزای آخره ، دلگیرم
Seni seveceğine son günlerde beni üzdüğüne nasıl inanabilirim
تمومه آرزوم داره میره نباشه خدایا میمیرم
Tek istediğim ölmek, Tanrı korusun
دلم میخواد یه بار دیگه بشینم یه گوشه موهاتو ببافم
Saçlarını örmek için bir kez daha oturmak istiyorum
تو نیستی ولی عطرت اینجا ، نمیدونی بی تو کلافم
Sen değilsin, ama koku burada, sensiz beni tanımıyorsun
تنهام نذار نمیتونم واسم چه سخته بی تو زندگی
Onsuz yaşamana izin veremem
وقتی کنارم تو نباشی ، چیزی رو نمیخوام به سادگی
Seninle olmadığımda, hiçbir şey istemiyorum
عشقت داره میکشه منو روزای آخره ، دلگیرم
Aşkın son birkaç gündür beni öldürüyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 123
  • بازدید ماه : 1,316
  • بازدید سال : 9,296
  • بازدید کلی : 87,601
  • کدهای اختصاصی