loading...
دانلود آهنگ حمید نیایی برجک
بازدید : 19 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید نیایی برجک


دانلود آهنگ جدیدحمید نیایی به نام برجک
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید نیایی به نام برجک با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید نیایی به نام برجک متن آهنگ
تکست آهنگ برجک از حمید نیایی
Download New Music By Hamid Niaei Called Borjak
Download New Song By Hamid Niaei - Borjak
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Niaei Borjak
متن آهنگ حمید نیایی برجک به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان برجک و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Niaei Adında Borjak
Şarkı Sözleri Borjak itibaren Hamid Niaei
şarkı indir Borjak - Hamid Niaei Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Borjak - Hamid Niaei kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید نیایی به نام برجک با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید نیایی به نام برجک با کیفیت 128

متن آهنگ جدید برجک - حمید نیایی

Yeni şarkı indir Hamid Niaei Adında Borjak

Şarkı Sözleri Borjak itibaren Hamid Niaei



توی روزام توی شب هام وسط کابوس و رویام
Gündüz ve gecemde, kabusların ve rüyaların ortasında
دنبالت داعم میگشتم نبودی کنار غم هام
Seni arıyordum, ama benimle değildin
من یه قطه تو یه دریا من یه کابوس تو یه رویا
Ben denizde kabusum, rüyada kabusum
من یه عاشق تویه فارغ من یه پارو تو یه قایق
Ben senin için bir aşığım, bir teknede kürekliyim
من یه سرباز روی برجک تو بمبی و موشک
Ben kulenizdeki bir askerim, bir bomba ve bir roketim
قلبمو نشونه رفتی حمله به یه شهر کوچک
Kalbim küçük bir kasabaya saldırdı
من غروب جمعه بودم بعد یه هفته تعطیل
Bir hafta aradan sonra Cuma akşamıydım
تو مثل شادی بچه بعد برف یه روز تعطیل
Karlı bir tatilden sonra mutlu bir çocuk gibisin
من مثل کوه تو مثل باروت خشم دریاست موج گیسوت
Ben senin dağın gibiyim, denizin barutu gibi
تو مثل نم نم بارون من مثل ظهر بیابون
Sen yağmur fırtınası gibisin, çöl öğlen gibi
من عطش بودم تو صحرا تو نم بارون تو دریا
Yağmurda çölde susadım
من مثل شب تو مثل روز من چه بی تاب و چه مرموز
Geceniz kadar sabırsız ve gizemliyim, günüm gibi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 178
  • بازدید ماه : 1,371
  • بازدید سال : 9,351
  • بازدید کلی : 87,656
  • کدهای اختصاصی