loading...
دانلود آهنگ مهران مصطفوی جون من و جون تو
بازدید : 9 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهران مصطفوی جون من و جون تو


دانلود آهنگ جدیدمهران مصطفوی به نام جون من و جون تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهران مصطفوی به نام جون من و جون تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهران مصطفوی به نام جون من و جون تو متن آهنگ
تکست آهنگ جون من و جون تو از مهران مصطفوی
Download New Music By Mehran Mostafavi Called June Mano June To
Download New Song By Mehran Mostafavi - June Mano June To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Mostafavi June Mano June To
متن آهنگ مهران مصطفوی جون من و جون تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جون من و جون تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehran Mostafavi Adında June Mano June To
Şarkı Sözleri June Mano June To itibaren Mehran Mostafavi
şarkı indir June Mano June To - Mehran Mostafavi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir June Mano June To - Mehran Mostafavi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهران مصطفوی به نام جون من و جون تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران مصطفوی به نام جون من و جون تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جون من و جون تو - مهران مصطفوی

Yeni şarkı indir Mehran Mostafavi Adında June Mano June To

Şarkı Sözleri June Mano June To itibaren Mehran Mostafavi



بذار دستاتو بگیرم امشبو برات بمیرم
Elini tutmama ve bu gece senin için ölmeme izin ver
تو نگات یه نوره که با ستاره اشتباه میگیرم
Gözlerinde yıldızla karıştırdığım bir ışık var
آسمون توی چشاته عطر بارون تو موهاته
Gözlerindeki gökyüzü saçlarındaki yağmur kokusu
انقدره خوبی که باتو تا ته آرزو میرم
O kadar iyi ki sana en iyisini diliyorum
بسپر دلو به من دیونه کی اندازه من قدرتو میدونه
Kimin ne kadar güçlü olduğumu bilmesi umrumda değil
مگه چند بار میاد تو دنیات
Dünyanıza kaç kez geliyor?
اونکه حرفاتو از نگات میخونه عاشقت شده و عاشقم میمونه
Sözlerini gözlerinden okuyan, sana aşık oldu ve bana aşık olacak
مگه چندتاست مثلش تو دنیا
Dünyada onun gibi kaç kişi var?
جون منو جون تو دیگه سخته یه لحظه بدون تو برام
Bir an sensiz olmak benim için zor
از اون روزی که دیدمت نمیتونم یه لحظه از فکر تو درام
Seni gördüğüm günden beri bir an için düşünmeyi bırakamadım
جون تو جون من بگو توم فکر میکنی به من تو شبات
Jon, Jon, söyle bana, geceni beni düşünüyorsun
بگو اینو میدونی تا حالا عاشقی نبوده عین من برات
Bunun benim gibi bir aşık olmadığını bildiğini söyle
از منو تو بگو عاشق تر مگه هست
Beni daha çok sevdiğini söyle  
بگو بشناسم مگه تو تموم دنیات
Bana dünyanın her yerinde olup olmadığını bilmemi söyle
از تو من دیونه ترم مگه هست
Senden daha deliyim  
بگو بشناسم مگه هست
Biliyorsam söyle bana
بذار دستامو تو دستات
Ellerin senin ellerinde olsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 168
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 193
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 308
  • بازدید ماه : 1,501
  • بازدید سال : 9,481
  • بازدید کلی : 87,786
  • کدهای اختصاصی