loading...
دانلود آهنگ محمد اکبری آرامش
بازدید : 14 چهارشنبه 06 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد اکبری آرامش


دانلود آهنگ جدیدمحمد اکبری به نام آرامش
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد اکبری به نام آرامش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد اکبری به نام آرامش متن آهنگ
تکست آهنگ آرامش از محمد اکبری
Download New Music By Mohammad Akbari Called aramesh
Download New Song By Mohammad Akbari - aramesh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Akbari aramesh
متن آهنگ محمد اکبری آرامش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آرامش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Akbari Adında aramesh
Şarkı Sözleri aramesh itibaren Mohammad Akbari
şarkı indir aramesh - Mohammad Akbari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir aramesh - Mohammad Akbari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد اکبری به نام آرامش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد اکبری به نام آرامش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آرامش - محمد اکبری

Yeni şarkı indir Mohammad Akbari Adında aramesh

Şarkı Sözleri aramesh itibaren Mohammad Akbari



من خریدار نگاتم تو هر حالی باهاتم
Ben senin alıcının, ben yine de seninleyim
تو فقط بمون برام، نمیاد هیشکی به جات
Sadece benimle kal
من شدم محو چشات من همه زندگیم برات
Tüm hayatım boyunca gözlerimden kayboldum
با تو رویاییه حالم میدونن همه عالم
Hayalinizdeki dünyadaki herkesi tanıyorum
چقد گیر توئه این دل عاشق
Bu sevgiliye sahip olduğun için ne kadar şanslısın
دل نکن از من حیرون میشم واسه تو مجنون
Deli olduğum için benden kurtulmanın sakıncası yok
به قلب تو منو وصلم کن، من تکی خونه خرابت
Beni kalbine bağla
فدایی نگاهت چی میخوای تو بگو از من تو
Bana ne söylemek istiyorsun, feda ettin?
حساسم آره من رو تو به کسی نمیدم یه تار موتو
Ben hassasım evet kimseye moto ipliği vermeyeceğim
آرامش یعنی باهامی یعنی تو عشقم خود دنیامی
Rahatlama Bahamalar demektir, sen dünyevi bir aşksın
چقدر یره توئه لین دل عاشق
Kalbini ne kadar seviyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 215
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 259
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 374
  • بازدید ماه : 1,567
  • بازدید سال : 9,547
  • بازدید کلی : 87,852
  • کدهای اختصاصی