loading...
دانلود آهنگ نوید بابانیا با تو هستم
بازدید : 15 جمعه 05 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نوید بابانیا با تو هستم


دانلود آهنگ جدیدنوید بابانیا به نام با تو هستم
دانلود آهنگ جدید و زیبای نوید بابانیا به نام با تو هستم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
نوید بابانیا به نام با تو هستم متن آهنگ
تکست آهنگ با تو هستم از نوید بابانیا
Download New Music By Navid Babania Called Ba To Hastam
Download New Song By Navid Babania - Ba To Hastam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Navid Babania Ba To Hastam
متن آهنگ نوید بابانیا با تو هستم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان با تو هستم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Navid Babania Adında Ba To Hastam
Şarkı Sözleri Ba To Hastam itibaren Navid Babania
şarkı indir Ba To Hastam - Navid Babania Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Ba To Hastam - Navid Babania kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید نوید بابانیا به نام با تو هستم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید نوید بابانیا به نام با تو هستم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید با تو هستم - نوید بابانیا

Yeni şarkı indir Navid Babania Adında Ba To Hastam

Şarkı Sözleri Ba To Hastam itibaren Navid Babania



تو یه خوابی که بیدار نمیشم ازش
Uyanmadığım bir rüyada
تو یه دنیایی که میخوام برم تا تش
Gitmek istediğim bir dünyada
از حس تو چشمات نمیشه گذشت
Gözlerindeki duyguyu görmezden gelemezsin
چشمایی داری میخوام بمیرم واسش
Gözlerin var, ölmek istiyorum
تو هوای بارونی و آفتابی و
Yağmurlu ve güneşli havalarda
یا شبهای طولانی و مهتابی و
Ya da uzun ve mehtaplı geceler ve
هرجا باشی و هرجا بری و
Nerede olursanız olun ve nereye giderseniz gidin
با تو هستم ، کنارت هستم
Ben seninleyim senin yanındayım
اگه دل تنهامو بشکونی و
Eğer kalplerimizi kırarsan ve
اگه دستمو نگیری و پس بدی و
Eğer elimi tutmaz ve sonra bana verirsen
حتی بی رحم ترین آدم بشی و
En acımasız insan ol ve
باتو هستم ، به یادت هستم
Ben seninleyim seni hatırlıyorum
راه به تو رسیدن طولانیه همش
Gitmek için uzun bir yol
دریایی شدی که طوفانیه همش
Sen tamamen fırtınalı bir deniz oldun
جای من تو قلبت خالیه همش
Kalbimdeki yerim boş
ولی لحظه هام به یادت عالیه همش
Ama bütün harika anları hatırlıyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 159
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 179
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 411
  • بازدید ماه : 914
  • بازدید سال : 8,894
  • بازدید کلی : 87,199
  • کدهای اختصاصی