loading...
دانلود آهنگ حمید نورمحمدی یار من
بازدید : 18 یکشنبه 25 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ حمید نورمحمدی یار من


دانلود آهنگ جدیدحمید نورمحمدی به نام یار من
دانلود آهنگ جدید و زیبای حمید نورمحمدی به نام یار من با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حمید نورمحمدی به نام یار من متن آهنگ
تکست آهنگ یار من از حمید نورمحمدی
Download New Music By Hamid Nourmohammadi Called Yare Man
Download New Song By Hamid Nourmohammadi - Yare Man
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hamid Nourmohammadi Yare Man
متن آهنگ حمید نورمحمدی یار من به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان یار من و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hamid Nourmohammadi Adında Yare Man
Şarkı Sözleri Yare Man itibaren Hamid Nourmohammadi
şarkı indir Yare Man - Hamid Nourmohammadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Yare Man - Hamid Nourmohammadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حمید نورمحمدی به نام یار من با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حمید نورمحمدی به نام یار من با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یار من - حمید نورمحمدی

Yeni şarkı indir Hamid Nourmohammadi Adında Yare Man

Şarkı Sözleri Yare Man itibaren Hamid Nourmohammadi



عاشق تموم عاشقونه هاتم
Seni seviyorum tüm seni seviyorum
هر جا که تنها شدی من خودم باهاتم
Nerede olursan ol ben seninleyim
وقتی که میخوابی به فکر چشاتم
Uyuduğunda gözlerimi düşünüyorum
تو قشنگترینه حس ترانه هامی
Çok güzelsin
توی هر خاطره هر جا میرم باهامی
Her anı ile Bahamalar'a gidiyorum
تو تنها دلیل همه خنده هامی
Herkesin gülmesinin tek nedeni sensin
حسم کن دنبالتم انگار دنیای منی عشق منی عاشقم انگار
Seni dünyam aşkım gibi takip etmemi hissediyorum
دستاتو بده دستم عزیزم تا هر جایی که بخای باهات هستم عزیزم
Bana ellerini ver canım bebeğim seninle nerede olursam ol canım
در و دیوار دلم پر از احساس توه
Duvarda kalbim duygu dolu
روی تنها چیزی که خیلی حساسه توه
Size karşı çok hassas olan tek şey
تویی تنها آرزوم که تو این دنیا میخام
Bu dünyada istediğim tek dilek sensin
واسه اینه که تو هر جا که باشی منم میام
Bu yüzden nerede olursanız olun geleceğim
دستاتو بده دستم عزیزم تا هر جایی در و دیوار دلم پر از احساس توه
Bana ellerini ver canım, elim duvarın her yerinde hissetmekle dolu
که بخای باهات هستم عزیزم
Ben hep senin için bebeğim
حسم کن حسم کن
Beni hisset Beni hisset

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 287
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 467
  • بازدید ماه : 1,660
  • بازدید سال : 9,640
  • بازدید کلی : 87,945
  • کدهای اختصاصی