loading...
دانلود آهنگ مهدی وظیفه دان پریچهر
بازدید : 19 یکشنبه 07 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدی وظیفه دان پریچهر


دانلود آهنگ جدیدمهدی وظیفه دان به نام پریچهر
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدی وظیفه دان به نام پریچهر با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدی وظیفه دان به نام پریچهر متن آهنگ
تکست آهنگ پریچهر از مهدی وظیفه دان
Download New Music By Mahdi Vazifedan Called Parichehr
Download New Song By Mahdi Vazifedan - Parichehr
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdi Vazifedan Parichehr
متن آهنگ مهدی وظیفه دان پریچهر به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان پریچهر و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdi Vazifedan Adında Parichehr
Şarkı Sözleri Parichehr itibaren Mahdi Vazifedan
şarkı indir Parichehr - Mahdi Vazifedan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Parichehr - Mahdi Vazifedan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدی وظیفه دان به نام پریچهر با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدی وظیفه دان به نام پریچهر با کیفیت 128

متن آهنگ جدید پریچهر - مهدی وظیفه دان

Yeni şarkı indir Mahdi Vazifedan Adında Parichehr

Şarkı Sözleri Parichehr itibaren Mahdi Vazifedan



وای اگر دست تو یک روز به دستم نرسد
Vay be, eğer bir gün elimi tutmazsam
پیش من باشو بمان در بر من تا به ابد
Sonsuza dek benimle kal
چه شود قلب تو سهم دل تنگم بشود
Kalbim gönül yarası payımı nasıl özleyebilir?
ناز چشمان تو دل از غم عالم ببرد
Sevimli gözler kalbini dünyanın üzüntüsünden uzaklaştırır
میرسی از دل راهو همه جا هل هله شد
Mirsi kalpten her yere itildi
پشت پای تو در این شهر ببین ول وله شد
Bu şehirde arkanıza bakın
از نگاه تو چنان جانو دلم میلرزه
Görünüşüne göre çok etkilendim
گویی از عشق تو در جانو دلم زلزله شد
Sanki kalbim kalbinin sevgisiyle sarsıldı
ای تو نیاز قلبم دلبر ناز قلبم
Ey kalbime ihtiyacım var, kalbimin tatlı kalbi
من به فدای چشمت ای همه راز قلبم
Kalbimin tüm sırları için gözlerimi feda ediyorum
پیش نگاه من باش پشت و پناه من باش
Gözlerimin önünde ol, sırtım ve sığınak ol
گم شده ام در این شهر مقصد و راه من باش
Bu şehirde kayboldum, hedefim ve yolum ol
میدهم جان به تو ای ناب ترین ماه زمان
Hayatımı sana en saf ayı veriyorum
ای پری چهره کنار منه تنها تو بمان
Ey yanımdaki peri yüzü, yalnız kal
ناز چشمان توروا میخرم ای آرام جان
Sana güzel gözler alıyorum, ey sakin John
من به تو میرسم ای دلبرم این خطو نشان
Sana ulaşacağım canım bana bu çizgiyi göster

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 263
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 312
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 544
  • بازدید ماه : 1,047
  • بازدید سال : 9,027
  • بازدید کلی : 87,332
  • کدهای اختصاصی