loading...
دانلود آهنگ محمد ظهرابی دل به دل
بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد ظهرابی دل به دل


دانلود آهنگ جدیدمحمد ظهرابی به نام دل به دل
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد ظهرابی به نام دل به دل با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد ظهرابی به نام دل به دل متن آهنگ
تکست آهنگ دل به دل از محمد ظهرابی
Download New Music By Mohammad Zohrabi Called Del Be Del
Download New Song By Mohammad Zohrabi - Del Be Del
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohammad Zohrabi Del Be Del
متن آهنگ محمد ظهرابی دل به دل به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دل به دل و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohammad Zohrabi Adında Del Be Del
Şarkı Sözleri Del Be Del itibaren Mohammad Zohrabi
şarkı indir Del Be Del - Mohammad Zohrabi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Del Be Del - Mohammad Zohrabi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد ظهرابی به نام دل به دل با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد ظهرابی به نام دل به دل با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دل به دل - محمد ظهرابی

Yeni şarkı indir Mohammad Zohrabi Adında Del Be Del

Şarkı Sözleri Del Be Del itibaren Mohammad Zohrabi



دل به دل راه داره به دلت بگو که راه بیاد
Kalp kalbe Gel kalbine söyle
با دل عاشقمم بسازو کوتاه بیا
Sevgilimin kalbi ile kısa yap
قصد لجبازی نکن وقتی دلم تورو میخواد
Seni istediğimde inatçı olma
منو دریابو ببین دوست دارم خیلی زیاد
Beni bul, seni çok seviyorum
یار منی جون منی نری منو تنها بذاری
Beni yalnız bırakma arkadaşım
رو دل عاشق من با رفتنت پا بذاری
Sevgilim sana aşık olsun
با من از عشق بگو نکنه که تنهام بذاری
Bana aşktan bahset, beni yalnız bırakma
محو چشمای توم بگو تو چشت چی داری
Gözlerini soldur, bana neyin olduğunu söyle
چشات چه گیرایی داری که دنیامو داده به باد
Dünyanın sana rüzgar vermiş olması gözlerini ne kadar büyüleyici
خوشت بیاد خوشت نیاد دوست دارم خیلی زیاد
Hoşuma gitti, hoşuma gitmedi, çok beğendim
ببین دل عاشق من هیچ جوری کوتاه نمیاد
Bakın, sevgimin kalbi hiçbir şekilde kısalmadı
چشمای من دنبالته جز تو کسی رو نمیخواد
Gözlerim senden başka kimseyi istemiyor
آهای تو که عشق منی نری از من دل بکنی
Oh, beni seven sen, beni sevme
بری دلم رو میکشنی آخه فقط مال کنی
Kalbimi öldüreceksin, sadece ona sahipsin
خودت اینو میدونی واسم عزیز جونی
Bunu biliyorsun canım Johnny
قول بده تا آخرش کنار من میمونی
Benimle sonuna kadar kalacağına söz ver

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 35
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 37
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 269
  • بازدید ماه : 772
  • بازدید سال : 8,752
  • بازدید کلی : 87,057
  • کدهای اختصاصی