loading...
دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری ابرو کمون
بازدید : 20 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امیرحسین افتخاری ابرو کمون


دانلود آهنگ جدیدامیرحسین افتخاری به نام ابرو کمون
دانلود آهنگ جدید و زیبای امیرحسین افتخاری به نام ابرو کمون با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امیرحسین افتخاری به نام ابرو کمون متن آهنگ
تکست آهنگ ابرو کمون از امیرحسین افتخاری
Download New Music By Amirhossein Eftekhari Called abroo kamoon
Download New Song By Amirhossein Eftekhari - abroo kamoon
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amirhossein Eftekhari abroo kamoon
متن آهنگ امیرحسین افتخاری ابرو کمون به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ابرو کمون و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amirhossein Eftekhari Adında abroo kamoon
Şarkı Sözleri abroo kamoon itibaren Amirhossein Eftekhari
şarkı indir abroo kamoon - Amirhossein Eftekhari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir abroo kamoon - Amirhossein Eftekhari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری به نام ابرو کمون با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امیرحسین افتخاری به نام ابرو کمون با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ابرو کمون - امیرحسین افتخاری

Yeni şarkı indir Amirhossein Eftekhari Adında abroo kamoon

Şarkı Sözleri abroo kamoon itibaren Amirhossein Eftekhari



من دلم پی یاره یاری که قراره
Sana yardım etmek istiyorum
یه عمریو کنارم سرشو رو شونم بذاره
Onlarla bir ömür boyu geçireyim
اون دو چشم سیاهش قرص روی چو ماهش
Yanağındaki hapın bu iki siyah gözü
وای از اون که دلم رو برده با آتیش نگاهش
Vay canına ateşli bakışıyla kalbimi alan kişiye
آخ دلم گیر نگاته تقصیر چشاته
Oh, kalbim kırıldı, bu senin hatan
که همش جنگه با قلبم توی قلب من جاته
Kalbimle tüm savaşın kalbimde olduğunu
آخ نگم چه دلبری تو دلمو میبری تو
Oh, beni ne kadar sevdiğini söyleme
اصلا تو بی نظیری که دلم عاشقت شد
Gerçekten eşsizsin, kalbim sana aşık oldu
دلو دادم به دستت شده مجنون مستت
Sana bir deli verdim
وای از اون دو ابرو دو کمون شکسته
Vay be, bu iki kaş kırıldı
من میمونم به پات جونمو میدم برات
Ben kalacağım ve sana güveçimi vereceğim
مونده حرف توو دلم من میخوام تورو
Seninle konuşmak istiyorum
عزیزم نرو الهی بمیرم برات
Bebeğim, Tanrı senin için ölmemi yasakladı
جونمو میدم واسه تو تا بخندی
Seni güldürmek için sana hayatımı vereceğim
دیوونه میشم وقتی تو موهاتو میبندی
Saçlarını bağladığında deliriyorum
تموم دنیامو به پا دلت میذارم
Seni dünyanın her yerinde seviyorum
بذار تا بگم که با تو چیزی کم ندارم
Seninle hiçbir ilgim olmadığını söyleyeyim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 334
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 425
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 1,733
  • بازدید سال : 9,713
  • بازدید کلی : 88,018
  • کدهای اختصاصی