loading...
دانلود آهنگ محمد دایی زاده تقصیر دلم بود
بازدید : 16 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ محمد دایی زاده تقصیر دلم بود


دانلود آهنگ جدیدمحمد دایی زاده به نام تقصیر دلم بود
دانلود آهنگ جدید و زیبای محمد دایی زاده به نام تقصیر دلم بود با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محمد دایی زاده به نام تقصیر دلم بود متن آهنگ
تکست آهنگ تقصیر دلم بود از محمد دایی زاده
Download New Music By Mohamad Daeizadeh Called taghsire delam bod
Download New Song By Mohamad Daeizadeh - taghsire delam bod
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohamad Daeizadeh taghsire delam bod
متن آهنگ محمد دایی زاده تقصیر دلم بود به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تقصیر دلم بود و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohamad Daeizadeh Adında taghsire delam bod
Şarkı Sözleri taghsire delam bod itibaren Mohamad Daeizadeh
şarkı indir taghsire delam bod - Mohamad Daeizadeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir taghsire delam bod - Mohamad Daeizadeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محمد دایی زاده به نام تقصیر دلم بود با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محمد دایی زاده به نام تقصیر دلم بود با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تقصیر دلم بود - محمد دایی زاده

Yeni şarkı indir Mohamad Daeizadeh Adında taghsire delam bod

Şarkı Sözleri taghsire delam bod itibaren Mohamad Daeizadeh



دنیام تویی همه رویام تویی درگیر توام ای عشق
Dünyan Tüm hayallerin seninle ilgileniyor, aşkım
دستای تو لمس دستای تو آرامشمه ای عشق
Ellerin dokunuş Ellerin Aşk sevgisi
تقصیر دلم بود تقصیر دلم بود اگه عاشقت شد وجودم
Sana aşık olsaydım benim hatamdı.
اگه بودی تو میده تارو پودم تقصیر دلم بود
Eğer olsaydın bana bir taro fino köpeği verirdin
تقصیر دلم بود تقصیر دلم بود اگه محو تماشای تو میشم
Bu benim hatamdı Seni izlemekten kaybolduysam benim hatamdı
هرجوری بخوای اونجوری میشم تقصیر دلم بود
Hepsi benim hatamdı
هرجا بری پا به پایتم و دریا تویی پیش تو ساحلمو
Nereye giderseniz gidin, ayaklarım ve deniz kıyılarımda
آرامش من آرامش تو، تو واسه من من واسه تو
Barışım, barışın, benim için senin için

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 285
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 341
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 573
  • بازدید ماه : 1,076
  • بازدید سال : 9,056
  • بازدید کلی : 87,361
  • کدهای اختصاصی