loading...
دانلود آهنگ مهران بیژن پور من حواسم به توئه
بازدید : 18 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهران بیژن پور من حواسم به توئه


دانلود آهنگ جدیدمهران بیژن پور به نام من حواسم به توئه
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهران بیژن پور به نام من حواسم به توئه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهران بیژن پور به نام من حواسم به توئه متن آهنگ
تکست آهنگ من حواسم به توئه از مهران بیژن پور
Download New Music By Mehran Bizhanpour Called man havasam be toe
Download New Song By Mehran Bizhanpour - man havasam be toe
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehran Bizhanpour man havasam be toe
متن آهنگ مهران بیژن پور من حواسم به توئه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من حواسم به توئه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehran Bizhanpour Adında man havasam be toe
Şarkı Sözleri man havasam be toe itibaren Mehran Bizhanpour
şarkı indir man havasam be toe - Mehran Bizhanpour Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir man havasam be toe - Mehran Bizhanpour kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهران بیژن پور به نام من حواسم به توئه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهران بیژن پور به نام من حواسم به توئه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من حواسم به توئه - مهران بیژن پور

Yeni şarkı indir Mehran Bizhanpour Adında man havasam be toe

Şarkı Sözleri man havasam be toe itibaren Mehran Bizhanpour



بعد تو دیگه نشد نه نشد و دیگه نمیشه
Sonra yapamazdın, hayır, yapamazdın ve yapamazsın
وقتی احساسی نمونده دل من با کی یکی شه
Kalbim onunla bir olacak gibi hissettiğimde
سخته فکر بی تو بودن تو نباشی مگه میشه
Sensiz olduğunu düşünmemek zor
عشق یه باره مرگ یه باره میدونم تکرار نمیشه
Aşk, ölüm, ölüm, bir daha olmayacağını biliyorum
باورم نمیشه نیستی چجوری طاقت بیارم
Buna nasıl dayanamadığına inanamıyorum
صد دفعه ادامه میدم تورو هر شب تو خیالم
Yüzlerce kez devam ediyorum, seni her gece düşünüyorum
تو منو یادت نیادم من حواسم به توئه
Seni hatırlamıyorum, sana dikkat ediyorum
اون همه خاطره ها قصه تکراره توئه
Tüm bu anılar tekrarınızın hikayesi
تو فراموش کردی رفتی اما یادت بمونه
Gitmeyi unuttun ama unutma
که یه بغض لعنتی بدرقه راهه توئه
Lanet bir nefret seni uzaklaştırıyor
خونه آرزوهامو توی دریا ساخته بودم
Rüya evimi denizde inşa etmiştim
من به احساس نداشتت خیلی وقته باخته بودم
Çok zaman kaybettim çünkü hissetmedim
تو بهم گفتی که اون روز فال قهوه مون بد اومد
Bana o gün kahve kehanetimizin kötü olduğunu söyledin
حرفی از غرور من نیست دیدی رفت دیگه نیومد
Gurur duyulacak bir şey yok
پامو پس نمی کشیدم تو دلت اگه باهام بود
Benimle olsaydı ayağımı kalbine geri çekmezdim
واسه ادامه راه حالا نایی تو پاهام بود
Yola devam etmek için amcam ayaklarımdaydı

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 171
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 196
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 311
  • بازدید ماه : 1,504
  • بازدید سال : 9,484
  • بازدید کلی : 87,789
  • کدهای اختصاصی