loading...
دانلود آهنگ مهدیار شهریاری بی تاب
بازدید : 130 سه شنبه 09 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهدیار شهریاری بی تاب


دانلود آهنگ جدیدمهدیار شهریاری به نام بی تاب
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهدیار شهریاری به نام بی تاب با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهدیار شهریاری به نام بی تاب متن آهنگ
تکست آهنگ بی تاب از مهدیار شهریاری
Download New Music By Mahdiyar Shahriari Called bi taab
Download New Song By Mahdiyar Shahriari - bi taab
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mahdiyar Shahriari bi taab
متن آهنگ مهدیار شهریاری بی تاب به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بی تاب و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mahdiyar Shahriari Adında bi taab
Şarkı Sözleri bi taab itibaren Mahdiyar Shahriari
şarkı indir bi taab - Mahdiyar Shahriari Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir bi taab - Mahdiyar Shahriari kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهدیار شهریاری به نام بی تاب با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهدیار شهریاری به نام بی تاب با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بی تاب - مهدیار شهریاری

Yeni şarkı indir Mahdiyar Shahriari Adında bi taab

Şarkı Sözleri bi taab itibaren Mahdiyar Shahriari



از حالت آشفته من هیچ ندانی
Şaşkın durumum hakkında hiçbir şey bilmiyorsun
که دلم بی تو دگر تاب ندارد
Kalbim artık sensiz duramaz
بندم به نگاهت همه شب خواب ندارم
Uyuyamıyorum çünkü bütün gece sana bakıyorum
از تو دارم همه آرام و قرارم
Hepinizden sakin ve sakin olmanızı istiyorum
باشد به همان چشم تو من خیره بمانم
Gözlerine bakabilir miyim
سرو سامان دلم چشم تو بوده
Kalbim senin gözlerindeydi
عاشق که از این حال و هوا ترس ندارد
Havadan korkmayan bir sevgili
فکر و رویای تو هر شب شده کارم
Düşüncelerin ve hayallerin her gece benim işim oldu
بی تو سرگشته و مجنونم و حیران و خرابم
Sensiz şaşkınım ve deliyim, şaşırdım ve mahvoldum
شدم محو نگاهت، با همان غمضه و نازت
Aynı üzüntü ve hassasiyetle gözden kayboldum
تو به من عشق دمیدی شدی آرامش جانم
Bana aşk verdin, ruhumu sakinleştirdin
دل من یوسف تو کاش مرا هی نگذاری
Kalbim Yusuf, keşke beni bırakmasan
که روم از دل و از دست، تویی آن میوه
Roma yürekten ve elden, sen o meyvedin
ممنوعه که من از تو دگر بیم ندارم
Artık senden korkmuyorum yasak
عاشقم طاقت ندارم که به تو نباشه کارم
Seni seviyorum, senin işin olmaya dayanamıyorum
همه ی دنیا بدونن به تو وابستگی دارم
Bilmeden tüm dünyaya güveniyorum
شدی آرامش این دل دیگه هیچ راهی ندارم
Artık bu kalbi sakinleştirmenin bir yolu yok

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 209
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 252
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 367
  • بازدید ماه : 1,560
  • بازدید سال : 9,540
  • بازدید کلی : 87,845
  • کدهای اختصاصی