loading...
دانلود آهنگ مهرداد ماهان عشق مهربونم
بازدید : 18 سه شنبه 27 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهرداد ماهان عشق مهربونم


دانلود آهنگ جدیدمهرداد ماهان به نام عشق مهربونم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهرداد ماهان به نام عشق مهربونم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهرداد ماهان به نام عشق مهربونم متن آهنگ
تکست آهنگ عشق مهربونم از مهرداد ماهان
Download New Music By Mehrdad Mahan Called eshghe mehraboonam
Download New Song By Mehrdad Mahan - eshghe mehraboonam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrdad Mahan eshghe mehraboonam
متن آهنگ مهرداد ماهان عشق مهربونم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق مهربونم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehrdad Mahan Adında eshghe mehraboonam
Şarkı Sözleri eshghe mehraboonam itibaren Mehrdad Mahan
şarkı indir eshghe mehraboonam - Mehrdad Mahan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir eshghe mehraboonam - Mehrdad Mahan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهرداد ماهان به نام عشق مهربونم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهرداد ماهان به نام عشق مهربونم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق مهربونم - مهرداد ماهان

Yeni şarkı indir Mehrdad Mahan Adında eshghe mehraboonam

Şarkı Sözleri eshghe mehraboonam itibaren Mehrdad Mahan



دلبر جانم دل بستم آروم
Sevgilim canım sakinleşiyorum
دلبر جانم چشات کردم جادوم
Canım sana gözlerimi verdim
دلبر جانم عشقت تو قلبم جا موند
Sevgilim, aşkın kalbimde kaldı
از توو چشمات خوبیت معلومه
Gözlerinizden, iyiliğin
با عشق تو قلبم آرومه
Sevginle kalbim dinleniyor
دلبر جانم دوستم داری معلومه
Canım beni seviyorsun tabii
آخه دلم توو اون چشای تو یه چیزی دیده
Sadece gözlerinde bir şey gördüm
آدم که بیخودی به هر کی دل نمیده
Kimseyi umursamayan biri
عزیز جونم عشق مهربونم
Canım aşkım kibar
تورو یجوری دوست دارم در اومد قلبم از جاش
Josh'tan kalbime geldiğin için seni çok seviyorum
میبینی عشقمون صداش یه شهرو برداشت
Görüyorsun, aşkımız bir ses çıkardı
عاشق تو شدم چقدر آروم میشم با حرفای تو من
Sana aşık oldum
مگه تو دنیا چند نفر مثل تو هست
Dünyada kaç kişi senin gibi?
عشق من عشق من عشق من عشق من
Aşkım aşkım aşkım aşkım
دارم حس میکنم تو رو از قبلا
Seni zaten hissediyorum
چشمام یجایی دیده نمیدونی بارون با چه حالی میده
Yağmurun bana ne yaptığını anlamıyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 187
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 216
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 448
  • بازدید ماه : 951
  • بازدید سال : 8,931
  • بازدید کلی : 87,236
  • کدهای اختصاصی