loading...
دانلود آهنگ سجاد هادیان بی بهونه
بازدید : 12 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سجاد هادیان بی بهونه


دانلود آهنگ جدیدسجاد هادیان به نام بی بهونه
دانلود آهنگ جدید و زیبای سجاد هادیان به نام بی بهونه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سجاد هادیان به نام بی بهونه متن آهنگ
تکست آهنگ بی بهونه از سجاد هادیان
Download New Music By Sajjad Hadian Called Bi Bahooneh
Download New Song By Sajjad Hadian - Bi Bahooneh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sajjad Hadian Bi Bahooneh
متن آهنگ سجاد هادیان بی بهونه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بی بهونه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sajjad Hadian Adında Bi Bahooneh
Şarkı Sözleri Bi Bahooneh itibaren Sajjad Hadian
şarkı indir Bi Bahooneh - Sajjad Hadian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bi Bahooneh - Sajjad Hadian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سجاد هادیان به نام بی بهونه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سجاد هادیان به نام بی بهونه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بی بهونه - سجاد هادیان

Yeni şarkı indir Sajjad Hadian Adında Bi Bahooneh

Şarkı Sözleri Bi Bahooneh itibaren Sajjad Hadian



دل من عاشقه خدا خودش شاهده
Kalbim Tanrı'nın sevgisini seviyor
تند و تند تنگ میشه هی واسه تو
Senin için daha da sıkılaşıyor
قلب من باهاته حواسم هرجا باهاته
Kalbim her yere gidiyor
نفسم میگیره اگه نباشی تو
Eğer değilsen nefesimi alır
برای اون عشق تو دلم پُر از احساسه
Çünkü kalbimdeki aşk duygu dolu
اگه یه روز بری تو من میمیرم
Bir gün gidersen öleceğim
تموم احوال من وصله به تو عشق من
Bütün durumum sana yamalı aşkım
بدون تو نمیشه نه داغونم
Sensiz yapamam
بی بهونه با تو من میمونم عاشقونه
Mazeret olmadan sana aşık olurum
واسه تو میخونم مست چشمات میشه این دیوونه
Senin için okudum, gözlerin sarhoş oluyor, bu delilik
وقتی باشی همه چی آرومه
Sen olduğun zaman, her şey sakin
نازنین یارِ من دلبر و دلدار من
Canım sevgilim canım
کار میده دستم چشات دل میره با اون نگات
Çalışıyor, gözlerim bu bakışlarla kalbinize gidiyor
ماه شب تار من تو عشق زیبای من
Karanlık ayım güzel aşkımda
دلی که توو دستته همیشه توو فکرته
Elindeki kalp her zaman aklında
دلیلی زندگیمی یار همیشگیمی
Yaşamın nedeni her zaman dosttur
بمون برام یارِ من تویی تو غمخوار من
Benimle kal dostum, sen benim üzüntüsün

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 431
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 573
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 688
  • بازدید ماه : 1,881
  • بازدید سال : 9,861
  • بازدید کلی : 88,166
  • کدهای اختصاصی