loading...
دانلود آهنگ سینا درخشنده سقوط
بازدید : 14 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سینا درخشنده سقوط


دانلود آهنگ جدیدسینا درخشنده به نام سقوط
دانلود آهنگ جدید و زیبای سینا درخشنده به نام سقوط با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سینا درخشنده به نام سقوط متن آهنگ
تکست آهنگ سقوط از سینا درخشنده
Download New Music By Sina Derakhshande Called Soghoot
Download New Song By Sina Derakhshande - Soghoot
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sina Derakhshande Soghoot
متن آهنگ سینا درخشنده سقوط به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان سقوط و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sina Derakhshande Adında Soghoot
Şarkı Sözleri Soghoot itibaren Sina Derakhshande
şarkı indir Soghoot - Sina Derakhshande Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Soghoot - Sina Derakhshande kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام سقوط با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام سقوط با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سقوط - سینا درخشنده

Yeni şarkı indir Sina Derakhshande Adında Soghoot

Şarkı Sözleri Soghoot itibaren Sina Derakhshande



من نذاشتم تو بفهمی
Bilmene izin vermedim
I didn't let you know 
Bilmene izin vermedim  
یه جاهایی کم آوردم
Birkaç yer getirdim
رو به روت زمین نخوردم
Yere düşmedim
I didn't fall to the ground 
Yere düşmedim  
تو نباختی من نبردم
Kaybetmedin, ben kazanmadım
خط زدم آرزوهامو
Dileklerimi yazdım  
گفتم آرزو ندارم
Rüya görmedim dedim
من همه چیمو گذاشتم
Herşeyi taktım  
تا کنارت کم نیارم
Seni şimdiye kadar özlemeyeceğim
زورم به تو نمیرسه
Sana ulaşamıyorum
I can't reach you 
Sana ulaşamıyorum  
هر شب سکوت میکنم
Her gece sessizim
I am silent every night 
Her gece sessizim  
تو اوج میگیری که من
Benimle doruğa ulaşıyorsun
You culminate in me 
Benimle doruğa ulaşıyorsun
انقد سقوط میکنم
Düşeceğim
فکر تو پیرم کرده
Zihnin eski
Your mind is old 
Zihnin eski  
که جونی نمونده تو تنم
Johnny vücudumda kalmadı
تو زندگی کن
Sen yaşıyorsun
You live 
Sen yaşıyorsun  
اونی که ایستاده میمیره منم
Hareketsiz duran benim
اشتباه من تو بودی
Benim hatam sensin
عشقمو اصلا ندیدی
Aşkımı hiç görmedin
برو من تهشو میبینم
Git beni gör
که بی من کجا رسیدی
Bensiz nereye gittin?
غرورت کار میده دستت
Gurur senin için çalışıyor
حواست باشه میبازی
Dikkatli ol, oyna
Be careful, you play 
Dikkatli ol, oyna  
کاش مث من توی عشقت
Keşke aşkında benim gibi olsaydın
خونتو رو آب نسازی
Kanını kanma
کجایی عزیزم ...
Nerdesin bebeğim  
هر شب سکوت میکنم
Her gece sessizim
تو اوج میگیری که من
Benimle doruğa ulaşıyorsun
فکر تو پیرم کرده
Zihnin eski
که جونی نمونده تو تنم
Johnny vücudumda kalmadı
That Johnny didn't stay in my body 
Johnny vücudumda kalmadı  
تو زندگی ک اونی که ایستاده میمیره منم
Duran kişinin hayatında ölürüm

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 41
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 275
  • بازدید ماه : 778
  • بازدید سال : 8,758
  • بازدید کلی : 87,063
  • کدهای اختصاصی