loading...
دانلود آهنگ جی دال و پارسالیپ تو بودی
بازدید : 40 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جی دال و پارسالیپ تو بودی


دانلود آهنگ جدیدجی دال و پارسالیپ به نام تو بودی
دانلود آهنگ جدید و زیبای جی دال و پارسالیپ به نام تو بودی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
جی دال و پارسالیپ به نام تو بودی متن آهنگ
تکست آهنگ تو بودی از جی دال و پارسالیپ
Download New Music By Parsalip and Gdaal Called To Boodi
Download New Song By Parsalip and Gdaal - To Boodi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Parsalip and Gdaal To Boodi
متن آهنگ جی دال و پارسالیپ تو بودی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تو بودی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Parsalip and Gdaal Adında To Boodi
Şarkı Sözleri To Boodi itibaren Parsalip and Gdaal
şarkı indir To Boodi - Parsalip and Gdaal Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir To Boodi - Parsalip and Gdaal kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید جی دال و پارسالیپ به نام تو بودی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید جی دال و پارسالیپ به نام تو بودی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تو بودی - جی دال و پارسالیپ

Yeni şarkı indir Parsalip and Gdaal Adında To Boodi

Şarkı Sözleri To Boodi itibaren Parsalip and Gdaal



تو بودی برام یه فرشته ی وحشی
Sen benim için vahşi bir melekdin
من الآنم مُردم میترسونی منو از چی؟
Şimdi öldüm, benden korkuyor musun?
اگه اشتباهی یه روز عاشقم شی
Eğer bir hata yaparsam, bir gün sana aşık olacağım
میتونی مثه روح واردِ دنیای من شی
Benim dünyama bir ruh gibi girebilirsin
میگی دیشب اومدم من به خواب تو
Dün gece rüyalarına geldiğimi söylüyorsun
با اینکه پا میشم هر روز کنارِ تو
Her gün yanında olmama rağmen
گره و وا میکنی تو از کارِ من
Düğümü bağladın
گره و وا میکنم از موهای تو
Saçlarını bağlarım
بهم میگی نگو دیگه از روزای بد
Bana artık kötü günler hakkında konuşmamamı söyledin
میخوام بمیرم اینجا من رو پایِ تو
Burada ayaklarının altında ölmek istiyorum
های میشم میرم بالا من با چندتا خط
Birkaç satır ile yukarı çıkacağım
پایین میام بعدش دوباره با یه قرص
Daha sonra tekrar hapla geleceğim
بم میگی نرو از کنار من
Beni bırakmamamı söyle
میری و میکنی این لحظه ها رو تلخ
Git ve bu acı anları yap
بهت میگم دیگه چرا ساکتی؟
Sana neden sessiz olduğunu söyleyeceğim.
میگی حرفا رو بخون از نگاهِ من
Sözlerimi oku diyorsun
توو خونه صدای تو پیچیده چشایِ تو
Evinizde, sesiniz gözlerinizde karmaşık
رو به رومه وقتی میپَرم از خواب سه چهار صبح
Kalktığımda sabah üç veya dört uyanıyorum
آشناهه نگاهِ تو ،میشناسم احساستو
Görünümüne aşina, nasıl hissettiğini biliyorum
باز شدی شکارِ من ، افتادم به دام تو
Avımı açtın, tuzağına düştüm
تمومی نداره ، این بازی میدونم
Bitmedi, bu oyunu biliyorum
نباشی خرابم و ، بی تو من بی روحم
Mahvolma ve sensiz ben ruhsuzum
نه نگو سرابه ، راسته من میدونم
Hayır, serap deme, biliyorum
باز میشی ترانم و ، من تو رو میخونم
Bagajımı açıyorsun ve sana şarkı söylüyorum
ترانه ها موندگارن ، مثِ این عشق توو سینه
Şarkılar devam ediyor, göğsündeki bu aşk gibi
که تبدیلش نکرده این دنیای زشت به کینه
Bu çirkin dünyayı küskünlüğe dönüştürmedi
از دنیا طلب دارم آره داره بدهی بهم
Ölmek istiyorum, evet sana borçluyum
طلبم تویی و میدونم اونو بهم میده
Seni istiyorum ve bana vereceğini biliyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 137
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 157
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 272
  • بازدید ماه : 1,465
  • بازدید سال : 9,445
  • بازدید کلی : 87,750
  • کدهای اختصاصی