loading...
دانلود آهنگ فدی آلرژی
بازدید : 29 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ فدی آلرژی


دانلود آهنگ جدیدفدی به نام آلرژی
دانلود آهنگ جدید و زیبای فدی به نام آلرژی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
فدی به نام آلرژی متن آهنگ
تکست آهنگ آلرژی از فدی
Download New Music By Fedi Called Allergy
Download New Song By Fedi - Allergy
With Text And Direct Links
Lyrics Music Fedi Allergy
متن آهنگ فدی آلرژی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آلرژی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Fedi Adında Allergy
Şarkı Sözleri Allergy itibaren Fedi
şarkı indir Allergy - Fedi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Allergy - Fedi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید فدی به نام آلرژی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فدی به نام آلرژی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آلرژی - فدی

Yeni şarkı indir Fedi Adında Allergy

Şarkı Sözleri Allergy itibaren Fedi



بدون تو نصف سال گذشت
Sensiz yarım yıl geçti
بذار یه چیزیو اعتراف کنم
Bir şey itiraf edeyim
انقدر همه چیو میریزم تو خودم
Kendime çok fazla chiu döküyorum
یهو میترکم مثل بادکنک
Balon gibi Yahoo Mitterham
سر میز شام کور اشتهام کلاً
Yemek masasında tamamen körüm
دلم لک زده از تو موهات گره باز کنم
Düğümünü saçında çözmek istiyorum
دلم لک زده از تو موهات گره باز کنم
Düğümünü saçında çözmek istiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 8
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 746
  • بازدید ماه : 1,939
  • بازدید سال : 9,919
  • بازدید کلی : 88,224
  • کدهای اختصاصی