loading...
دانلود آهنگ ایمان اگه پیدات کنم
بازدید : 16 دوشنبه 08 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ایمان اگه پیدات کنم


دانلود آهنگ جدیدایمان به نام اگه پیدات کنم
دانلود آهنگ جدید و زیبای ایمان به نام اگه پیدات کنم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ایمان به نام اگه پیدات کنم متن آهنگ
تکست آهنگ اگه پیدات کنم از ایمان
Download New Music By Iman Called age peydat konam
Download New Song By Iman - age peydat konam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Iman age peydat konam
متن آهنگ ایمان اگه پیدات کنم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان اگه پیدات کنم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Iman Adında age peydat konam
Şarkı Sözleri age peydat konam itibaren Iman
şarkı indir age peydat konam - Iman Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir age peydat konam - Iman kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ایمان به نام اگه پیدات کنم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ایمان به نام اگه پیدات کنم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید اگه پیدات کنم - ایمان

Yeni şarkı indir Iman Adında age peydat konam

Şarkı Sözleri age peydat konam itibaren Iman



توی این لحظه ها توو دل من غمه
Bu anlarda kalbim üzgün
هرچی نگات کنم کمه هرچی صدات کنم کمه
Sana ne kadar bakarsam bak, sana ne kadar az desem de
توی این خاطرات که مونده جای پات
Geride kalan bu anılarda
یادت آشنا بودم من با چشات
Gözlerine aşinaydım
از چشام دور شدو با دلم غریبه
Görüş alanımdan çık, kalbimle yabancı
این همه فاصله برای من عجیبه
Bütün bu mesafe benim için garip
اگه پیدات کنم ببینمت پیش روم
Seni bulursam, görüşürüz
همه حرفهامو بهت میگم اینه آرزوم
Sana bütün sözlerimi söylüyorum, bu benim dileğim
بیا و برگرد مال من باش
Gel ve bana geri dön
اگه میخوای بدونی چی سرم اومده
Bana ne olduğunu bilmek istiyorsan
تو نبودت چرا اینقدر حالم بده
Orada değildin, neden beni bu kadar rahatsız ediyorsun?
واسه یه لحظه جای من باش
Bir an için benim yerimde ol
توی این لحظه ها که بی تو سردمه
Sensiz soğuk olan bu anlarda
بریدم از همه این همه دردمه
Tüm bu acıdan kesildim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 48
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 101
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 197
  • بازدید ماه : 700
  • بازدید سال : 8,680
  • بازدید کلی : 86,985
  • کدهای اختصاصی