loading...
دانلود آهنگ فرزاد فرزین آتیش
بازدید : 28 دوشنبه 26 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ فرزاد فرزین آتیش


دانلود آهنگ جدیدفرزاد فرزین به نام آتیش
دانلود آهنگ جدید و زیبای فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
فرزاد فرزین به نام آتیش متن آهنگ
تکست آهنگ آتیش از فرزاد فرزین
Download New Music By Farzad Farzin Called atish
Download New Song By Farzad Farzin - atish
With Text And Direct Links
Lyrics Music Farzad Farzin atish
متن آهنگ فرزاد فرزین آتیش به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آتیش و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Farzad Farzin Adında atish
Şarkı Sözleri atish itibaren Farzad Farzin
şarkı indir atish - Farzad Farzin Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir atish - Farzad Farzin kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فرزاد فرزین به نام آتیش با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آتیش - فرزاد فرزین

Yeni şarkı indir Farzad Farzin Adında atish

Şarkı Sözleri atish itibaren Farzad Farzin



من با خودم بستم که تا تهش هستم
Kendimi dibe kapattım
فکر تو از سرم نمیره، مغرور و کم طاقتم
Seninle gurur duyduğumu düşünmüyorsun
میدونی بد عادتم اما دلم پیش تو گیره
Kötü olduğumu biliyorsun, ama seni özlüyorum
بد گیرم سر تو خب پیگیرم
Seni iyi takip etmek kötü
یه جورایی درگیرم و بهونتو میگیرم
Sana katılıyorum ve seni alıyorum
دزدیدی دل منو پز میدی
Kalbimi çalıyorsun
باشه تو خورشیدی و اصلا به ما تابیدی
Tamam güneş ışığı ve bize parlamadın
یه دونه حساس من عشق من خاص من
Hassas olanım benim özel aşkım
چقده میایم ما به هم بذار همه بدونن
Nasıl olur da hepimiz birbirimize haber veririz
یه دونه من خواستنی عشق دوس داشتنی
Sevmek istediğim bir şey var
بگو که فقط با منی بذار همه بدونن
Söyle bana herkesin bilmesini sağla
بهم ریخت چشاش شهرو حسابی
Yıkıcı şehir gözleri
با هر حساب کتابی تو آتیش رو آبی
Kitabın herhangi bir hesabıyla maviyi ateşe verdin
خب این بار دیگه دست نگه دار
Bu sefer tekrar bekle
منو کردی گرفتار تو که کشتیمون ای وای
Beni öldürürken yakaladın, vay canına

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 259
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 308
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 540
  • بازدید ماه : 1,043
  • بازدید سال : 9,023
  • بازدید کلی : 87,328
  • کدهای اختصاصی