loading...
دانلود آهنگ مهرداد احمدی من عاشق بودم
بازدید : 16 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهرداد احمدی من عاشق بودم


دانلود آهنگ جدیدمهرداد احمدی به نام من عاشق بودم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهرداد احمدی به نام من عاشق بودم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهرداد احمدی به نام من عاشق بودم متن آهنگ
تکست آهنگ من عاشق بودم از مهرداد احمدی
Download New Music By Mehrdad Ahmadi Called Man Ashegh Boodam
Download New Song By Mehrdad Ahmadi - Man Ashegh Boodam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrdad Ahmadi Man Ashegh Boodam
متن آهنگ مهرداد احمدی من عاشق بودم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان من عاشق بودم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehrdad Ahmadi Adında Man Ashegh Boodam
Şarkı Sözleri Man Ashegh Boodam itibaren Mehrdad Ahmadi
şarkı indir Man Ashegh Boodam - Mehrdad Ahmadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Man Ashegh Boodam - Mehrdad Ahmadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدی به نام من عاشق بودم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهرداد احمدی به نام من عاشق بودم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید من عاشق بودم - مهرداد احمدی

Yeni şarkı indir Mehrdad Ahmadi Adında Man Ashegh Boodam

Şarkı Sözleri Man Ashegh Boodam itibaren Mehrdad Ahmadi



من عاشق بودم ، بی تو من حیرونم
Aşıktım, sensiz şaşıracaktım
آخه این رسمشه تو بری زود ؟
Yakında ayrılmanız alışılmış mı?
این دل وابستس، وابسته ی این قصه است
Bu bağımlı kalp bu hikayeye bağımlı
قصه ای که عشق تویی من عاشقم توش
Aşkının hikayesi seni seviyorum
کردی در به درم با اون اخلاقت
O ahlakla kapımı çaldın
خوشگل حتی با اخم اون صورت ماهت
Yüzündeki kaşlarınla ​​bile güzel
میدونی که بعد تو من چیزی رو نمیخوام که
Biliyorsun sonrada bir şey istemiyorum
آخه از چی ؟
Ne hakkında
از چی زده شدی عشقم بگو دوباره
Bana tekrar ne aşık olduğunu söyle
میدونی که قلب منم بی تو آروم نداره
Biliyorsun kalbim sensiz rahat değil
دور از تو بودن واسه یه لحظه اشتباه
Yanlış an için senden uzakta olmak
ابرو کمونم ، آهای عزیز جونم
Kaşlarım, canım
تو خودت میدونی نباشی نمیشه
Olamayacağını biliyorsun
آخه میخوامت ، با اون نگاهت
Oh, istiyorsun, bu bakışla
تو منو دیوونه کردی مثل همیشه
Beni her zamanki gibi çıldırdın

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 12
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 288
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 469
  • بازدید ماه : 1,662
  • بازدید سال : 9,642
  • بازدید کلی : 87,947
  • کدهای اختصاصی