loading...
دانلود آهنگ بهراد خندان دلم تنگه
بازدید : 13 چهارشنبه 13 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ بهراد خندان دلم تنگه


دانلود آهنگ جدیدبهراد خندان به نام دلم تنگه
دانلود آهنگ جدید و زیبای بهراد خندان به نام دلم تنگه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
بهراد خندان به نام دلم تنگه متن آهنگ
تکست آهنگ دلم تنگه از بهراد خندان
Download New Music By Behraad Khandan Called Delam Tange
Download New Song By Behraad Khandan - Delam Tange
With Text And Direct Links
Lyrics Music Behraad Khandan Delam Tange
متن آهنگ بهراد خندان دلم تنگه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلم تنگه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Behraad Khandan Adında Delam Tange
Şarkı Sözleri Delam Tange itibaren Behraad Khandan
şarkı indir Delam Tange - Behraad Khandan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delam Tange - Behraad Khandan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید بهراد خندان به نام دلم تنگه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید بهراد خندان به نام دلم تنگه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلم تنگه - بهراد خندان

Yeni şarkı indir Behraad Khandan Adında Delam Tange

Şarkı Sözleri Delam Tange itibaren Behraad Khandan



مگه میشه که بارون بیادو یاد تو رو قلب من آروم نباره
Yağmur aklıma gelebilir mi kalbim sakinleşmeyecek
مگه میشه که این شهر تموم کوچه هاش عطر تورو یادم نیاره
Sokakları parfümle dolu olan şehri hatırlayamıyorum?
چقدر این لحظه ها من دلم پر میزنه واسه نشستن روبه روتو
Bu anlar ne kadar önünüzde oturmamı sağlıyor
مثل اون لحظه ها بازم بگی از آرزوتو
Tıpkı o anlar gibi, bana yine rüyasını söyle
منم عاشق حرفایی که میگی مو به موتو
Slogan hakkında söylediklerini de seviyorum
دلم تنگه واسه درد دلاتو ببین باجونو دل دارم هواتو
Acın yüzünden bağırsağına bak
چقدر سخته که دوری از نگاهم نمیدونی هنوزم چشم به راهم
Bana nasıl bakacağını bilmen ne kadar zor
میگم فراموشت کنم دلگیرم از دست همه
Seni unut diyorum, herkese sevgili
حرفاشون آتیش میزنه آخه مگه دست کنه
Sadece el sallamak için sözleri yanıyor
شدم مثل دیونه ها تو گریه هام میخندمو
Ağlamamda deli gibi ağladım
برگرد و ثابت کن هنوز دوست داری احساس منو
Geri dön ve beni hala sevdiğini kanıtla

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 57
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 59
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 291
  • بازدید ماه : 794
  • بازدید سال : 8,774
  • بازدید کلی : 87,079
  • کدهای اختصاصی