loading...
دانلود آهنگ سامان جلیلی آزادی
بازدید : 21 پنجشنبه 11 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سامان جلیلی آزادی


دانلود آهنگ جدیدسامان جلیلی به نام آزادی
دانلود آهنگ جدید و زیبای سامان جلیلی به نام آزادی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سامان جلیلی به نام آزادی متن آهنگ
تکست آهنگ آزادی از سامان جلیلی
Download New Music By Saman Jalili Called azadi
Download New Song By Saman Jalili - azadi
With Text And Direct Links
Lyrics Music Saman Jalili azadi
متن آهنگ سامان جلیلی آزادی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان آزادی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Saman Jalili Adında azadi
Şarkı Sözleri azadi itibaren Saman Jalili
şarkı indir azadi - Saman Jalili Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir azadi - Saman Jalili kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام آزادی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام آزادی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید آزادی - سامان جلیلی

Yeni şarkı indir Saman Jalili Adında azadi

Şarkı Sözleri azadi itibaren Saman Jalili



نمیتونی بمونی خب برو صدای پای رفتن تورو
Kalamazsın, git, ayak seslerinin sesi
هزار بار شنیدم اینم روش چه کاریه
Bu yöntemin ne olduğunu binlerce kez duydum
کی میدونه چه حالی دارمو
Nasıl hissettiğimi kim bilebilir
دیگه نپرسه هیشکی حالمو
Artık bana hiçbir şey sorma
کجاست عشق شیرین کی فرهاده چه کاریه
Farhadeh'in tatlı aşkı nerede?
آزادی من بهت حق میدم من تورو بخشیدم آزادی
Sana özgürlük hakkı veriyorum sana özgürlük veriyorum
هر چیشه تقدیرم من خود تقصیرم آزادی
Kaderim ne olursa olsun, özgürlüğüm için suçlayacağım
من بهت حق میدم من تورو بخشیدم آزادی
Sana doğru veriyorum, sana özgürlük verdim
من عشقو یاد کی دادم تقاص این گناهو دادم
Sana aşk öğrettiğimde, bu günah için para ödedim
از اولم دل تو واسه من نبود، این آخرین قراره عشقم
Başından beri kalbin benim için değildi, bu benim son aşkım
تو بودی عشق و نور چشمم از اولم دل تو واسه من بود
Sen en başından beri gözlerimin sevgisi ve ışığıydın, kalbin benim içindi

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 404
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 533
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 648
  • بازدید ماه : 1,841
  • بازدید سال : 9,821
  • بازدید کلی : 88,126
  • کدهای اختصاصی