loading...
دانلود آهنگ امین نیما ساکت
بازدید : 16 پنجشنبه 07 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امین نیما ساکت


دانلود آهنگ جدیدامین نیما به نام ساکت
دانلود آهنگ جدید و زیبای امین نیما به نام ساکت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امین نیما به نام ساکت متن آهنگ
تکست آهنگ ساکت از امین نیما
Download New Music By Amin Nima Called Saket
Download New Song By Amin Nima - Saket
With Text And Direct Links
Lyrics Music Amin Nima Saket
متن آهنگ امین نیما ساکت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان ساکت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Amin Nima Adında Saket
Şarkı Sözleri Saket itibaren Amin Nima
şarkı indir Saket - Amin Nima Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Saket - Amin Nima kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امین نیما به نام ساکت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امین نیما به نام ساکت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید ساکت - امین نیما

Yeni şarkı indir Amin Nima Adında Saket

Şarkı Sözleri Saket itibaren Amin Nima



من سرم درد میکنه واسه نگاهت
Gözlerinden dolayı başımı incittim
من هر حرفی میزنم تومیگی ساکت
Tommy'nin sessiz olduğu her şeyi söylüyorum
من نتونستم برنجونم دلت رو
Sana yardım edemedim
با یه بحس الکی جمع شده ساکت
Rahat bir nefes ile sessiz
عشقمونم اشتباه بود اشتباه بود
Aşkım yanlıştı yanlıştı
کشتی هرچی بین ما بود بین مابود
Aramızdaki her şey kayboldu
دوست دارم،دوست دارم همش تیکه کلامت
Seni seviyorum hepinizi seviyorum
همه حرفات ادعا بود ادعا بود
İddia edilen tek şey iddiaydı
باز حواست پرته تیکه تیکه کردی قلبمو
Yine kalbime önem veriyorsun
من که از عمق وجودم تورو درک میکردمو
Seni derinden anladım
این چه رازی بود که راضی بود ببینه دردمو؟
Dodo'da görmeyi bu kadar tatmin edici olan sır neydi?
پابه پات میومدم بااینکه پشت پا زدی
Geri adım attığında ayaklarına geldim
تو بزات سخت بود موندح نتونستی جازدی
Sen zor keçilerdin jazzy yapamazsın
من فقط اینو میخواستم یا بمونی یا نری
Sadece ya kalmasını istedim
عاشق نبودم،شدم
Sevmedim, sevdim
مغرور نبودی،شدی
Gurur duymadın,
دیوونه نیستم ولی هرکیو میبینم تویی
Ben deli değilim ama yine de seni görüyorum
هرچی میخواستی شدم
Ne istersen oldum
هرچی که خواستی شدی
Ne istersen
من توی این شهر دست هرکیو میگیرم تویی..
Bu şehirde herkesin elini tutuyorum.
من بعد تو من نیستم دیگه
Artık ben değilim
آدم سابق نیستم دیگه
Ben eski değilim
بعد از تو فوقش دوست داشتن بود
Senden sonra aşk vardı
بعد از تو عاشق نیستم دیگه
Artık seni sevmiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 133
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 151
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 266
  • بازدید ماه : 1,459
  • بازدید سال : 9,439
  • بازدید کلی : 87,744
  • کدهای اختصاصی