loading...
دانلود آهنگ علی خدابنده جای خالیت
بازدید : 14 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی خدابنده جای خالیت


دانلود آهنگ جدیدعلی خدابنده به نام جای خالیت
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی خدابنده به نام جای خالیت با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی خدابنده به نام جای خالیت متن آهنگ
تکست آهنگ جای خالیت از علی خدابنده
Download New Music By Ali Khodabandeh Called jaye khalit
Download New Song By Ali Khodabandeh - jaye khalit
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Khodabandeh jaye khalit
متن آهنگ علی خدابنده جای خالیت به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جای خالیت و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Khodabandeh Adında jaye khalit
Şarkı Sözleri jaye khalit itibaren Ali Khodabandeh
şarkı indir jaye khalit - Ali Khodabandeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir jaye khalit - Ali Khodabandeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام جای خالیت با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی خدابنده به نام جای خالیت با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جای خالیت - علی خدابنده

Yeni şarkı indir Ali Khodabandeh Adında jaye khalit

Şarkı Sözleri jaye khalit itibaren Ali Khodabandeh



یادته با هم تا خود صبح
Sabaha kadar birlikte hatırla
تو همون جاده ی بی سر و ته میرفتیم
Aynı başsız yolda yürüyorduk
من دلم میرفت واسه نگات
Seni özledim
وقتی اون چشمای ناز تو میخندید
O tatlı gözlerin güldüğünde
اینا عادت نیست عشق محضه
Bu saf aşk alışkanlığı değil
نمیشه دور شم از تو یه لحظه
Bir an senden uzak kalamam
نمیشه از من دور بشی اصلا
Benden hiç kaçamazsın
تو برام نفس شدی ضربان قلبم
Nefesimi aldın, kalp atışım
هر شب دارم زل میزنم به عکسات
Her gece fotoğraflara bakıyorum
دنیام خلاصه میشه توی چشمات
Benim dünyam gözlerinde özetleniyor
بذار حرفهامو بگم شاید دلم خالی شه
Size söyleyeyim, kalbim kırılmış olabilir
مگه میشه جالی خالیت واسه من عادی شه
Boşluk benim için normal olamaz mı?
بازم برام روی بخار شیشه ها قلب بکش
Bana bardakların buharı üzerinde kalbini ver
مثل من از همه ی آرزوهات دست بکش
Benim gibi tüm arzuları bırak
بی تو این روزها بدجوری دلگیره
Bugünlerde çok üzülme
تو نباشی عاشقی از یاد من میره
Eğer değilsen, bir aşık beni unutacak
توو این خیابونا هنوز رد پامونه
Bu sokakta hala ayak izleri var
تموم حرفهات یادمه دونه به دونه
Tüm kelimeleri hatırlıyorum
جات همیشه توی دلم خالی میمونه
Jat her zaman kalbimde boş kalır
من پا به پات میومدم شونه به شونه
Omuz omuza ayak bastım

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 49
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 67
  • بازدید ماه : 1,260
  • بازدید سال : 9,240
  • بازدید کلی : 87,545
  • کدهای اختصاصی