loading...
دانلود آهنگ علی قرائی جانا
بازدید : 15 جمعه 12 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی قرائی جانا


دانلود آهنگ جدیدعلی قرائی به نام جانا
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی قرائی به نام جانا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی قرائی به نام جانا متن آهنگ
تکست آهنگ جانا از علی قرائی
Download New Music By Ali Gharaei Called jana
Download New Song By Ali Gharaei - jana
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Gharaei jana
متن آهنگ علی قرائی جانا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان جانا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Gharaei Adında jana
Şarkı Sözleri jana itibaren Ali Gharaei
şarkı indir jana - Ali Gharaei Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir jana - Ali Gharaei kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی قرائی به نام جانا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی قرائی به نام جانا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید جانا - علی قرائی

Yeni şarkı indir Ali Gharaei Adında jana

Şarkı Sözleri jana itibaren Ali Gharaei



تب دستای تو میده به دلم آرامش
Elinizdeki ateş bana huzur veriyor
اس همون حسیه که از ته دل میخوامش
Kalbimin altından istediğim aynı duygu
اگه پروانه تویی پیله تو جان من است
Eğer bir kelebeksin, koza benim ruhum
سهم تو گوشه پنهان شده قلب من است
Senin payın kalbimin gizli köşesi
مرحم درد تویی جان و جهان من تویی
Acına, ruhuma ve dünyama merhamet et
سبب آرامش توی صدای من تویی
Sesime barış getir
تو که میدانی دلم به خنده تو بند است
Biliyorsun, kalbim kahkahalarına bağlı
طعم خنده ات برام شیرین تر از صد قند است
Gülüşünüzün tadı benim için yüz şekerden daha tatlı
جانا تو تنها آرامش جانی
Jana, sen tek barışsın
بهشتی تو چه عشقی واسه قلبم ضربانی
Kalbim için ne cennet gibi bir dövüştün
کوکه با تو حالم زیبای دو عالم
Koke, seninleyim, güzel iki dünya
دلبر که تو باشی آرام ندارم
Sakin olmadığım için mutluyum
دل برای تو خواستم از نگاهم بری
Kalbimi senden uzaklaştırmak istedim
قبل تو این دل من هی چپ و راست خورد زمین
Senden önce, kalbim sağa ve sola çarpıyordu
تو که میدونی حال دلم من گفتن نداره
Bilecek bir kalbim yok biliyorsun
محو زیبایت شده دل من ضربان کم میاره
Güzel kalbim soluyor

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 59
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 1,278
  • بازدید سال : 9,258
  • بازدید کلی : 87,563
  • کدهای اختصاصی