loading...
دانلود آهنگ امید آمری انکار
بازدید : 16 دوشنبه 04 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ امید آمری انکار


دانلود آهنگ جدیدامید آمری به نام انکار
دانلود آهنگ جدید و زیبای امید آمری به نام انکار با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
امید آمری به نام انکار متن آهنگ
تکست آهنگ انکار از امید آمری
Download New Music By Omid Ameri Called enkar
Download New Song By Omid Ameri - enkar
With Text And Direct Links
Lyrics Music Omid Ameri enkar
متن آهنگ امید آمری انکار به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان انکار و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Omid Ameri Adında enkar
Şarkı Sözleri enkar itibaren Omid Ameri
şarkı indir enkar - Omid Ameri Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir enkar - Omid Ameri kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید امید آمری به نام انکار با کیفیت 128

متن آهنگ جدید انکار - امید آمری

Yeni şarkı indir Omid Ameri Adında enkar

Şarkı Sözleri enkar itibaren Omid Ameri



من شدم از عشق تو بیمار و تو انگار نه انگار
Aşkından bıktım ve hayır gibisin
رفتن تو پیش همه میکنم انکار و تو انگار نه انگار
Hepinize gitmeyi reddediyorum ve hayır gibi görünüyor
انگار نه انگار که جات توو دلم محفوظه
Sanki kalbimi bir kapta kaybettim
با این همه بازم به من شک داری دلم میسوزه
Yine de kalbimin yandığından şüpheliyim
انگار نه انگار فقط و فقط توو دنیا
Sanki dünyadaki tek kişisin
خوشبخت کردن قلبم دست تو رو میبوسه
Mutluluk kalbimi elini öpüyor
انگار نه انگار دل من پیش تو گیره
Kalbim seni geri tutuyor gibi değil
خبر نداری هردم سراغتو میگیره
Sana her vurduğunda hiçbir fikrin yok
انگار نه انگار یکی بی تو از دست میریه
Kimse seni özlemeyecek gibi görünüyor
شاید به تو مربوط نیست کار قسمت و تقدیره
Belki de bu kısmı çalışmak size kalmış değil
کامل اگه نیستم خودم عاشقتم کاملا
Kendime aşık değilsem mükemmel
واسه دل دریایی من چشمات مثل ساحلن
Deniz kalbim için gözlerin plaj gibi
همه وجودم اگه خسته از این فاصله است
Bütün mesafem bu mesafeden bıkmışsam
با این همه بازم برت اهمیت قائلم
Yine de hala Burt'u önemsiyorum
میدونی بی تو میمیرم اما میری باز خنده خنده
Sensiz öleceğim biliyorsun, ama yine güleceksin
جرم اینجوری رفتن تو مساوی قتل عمده
Böyle gitme suçu büyük bir cinayete eşit
کاش میگفتی توی بی احساس نمیکنی یه لحظه یادم
Keşke bir an için uyuşmuş hissetmezsen
تا من لعنتی اینطور بهت دل نمیدادم
Seni lanet alana kadar

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 101
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 114
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 346
  • بازدید ماه : 849
  • بازدید سال : 8,829
  • بازدید کلی : 87,134
  • کدهای اختصاصی