loading...
دانلود آهنگ مهاس یلدا
بازدید : 21 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهاس یلدا


دانلود آهنگ جدیدمهاس به نام یلدا
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهاس به نام یلدا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهاس به نام یلدا متن آهنگ
تکست آهنگ یلدا از مهاس
Download New Music By Mohas Called yalda
Download New Song By Mohas - yalda
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohas yalda
متن آهنگ مهاس یلدا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان یلدا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohas Adında yalda
Şarkı Sözleri yalda itibaren Mohas
şarkı indir yalda - Mohas Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir yalda - Mohas kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهاس به نام یلدا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهاس به نام یلدا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید یلدا - مهاس

Yeni şarkı indir Mohas Adında yalda

Şarkı Sözleri yalda itibaren Mohas



از یلدا به دور چشماش من گشتمو دیدم
Yalda'ya baktım ve onu gördüm
ندیدم حال خوبیو من از عاشقی میگم
Bir sevgili hakkında ne kadar iyi konuştuğumu görmedim
میدونی که دلم تنگه اون زبون دیگه بستس
Biliyorsun, kalbim diğer dile bağlı
همین قدر بدونی خوبی همین بیتا برات بودن
Bunun sizin için iyi bir şey olduğunu bilin
چقدر گفتم میشه بازم دوباره کنارم باشی
Söylediğim kadarıyla tekrar benimle olabilirsin
بفهمی که چقدر خوبه تو میتونی ماه من باشی
Ayımda ne kadar iyi olabileceğinizi anlayın
همین چند وقته تنهایی دورمون پیله کرده
Yalnız bir koza aldığımızdan beri bir süre geçti
واسه برگشتن من با تو این دل چه ها کرده
Bu kalp size geri dönmem için ne yaptı?
نمیگم بی تو دریا واسه من دیگه طوفانه
Denizin sensiz benim için fırtınalı olduğunu söylemiyorum
نیدونم بی تو این شعرا پره دردی که تو راهه
Bilmiyorum, sensiz bu şairler acı çekiyor
شدی نور دلم تازه شدی آرامش روحم
Kalbimin ışığı oldun, ruhumun sakin oldun
شدی حال خوب من باز شدی تمام وجودم
Sen iyisin, ben açığım, sen benim bütün varlığımsın
میدونی که دلت تازه واسه من میزنه سازه
Kalbinin benim için yeni olduğunu biliyorsun
میدونی که دلم هربار واسه تو قصه میسازه
Kalbimin senin için her zaman bir hikaye yaptığını biliyorsun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 151
  • بازدید ماه : 1,344
  • بازدید سال : 9,324
  • بازدید کلی : 87,629
  • کدهای اختصاصی