loading...
دانلود آهنگ رامین روزبه دوستت دارم
بازدید : 21 پنجشنبه 15 اسفند 1398 نظرات (0)

دانلود آهنگ رامین روزبه دوستت دارم


دانلود آهنگ جدیدرامین روزبه به نام دوستت دارم
دانلود آهنگ جدید و زیبای رامین روزبه به نام دوستت دارم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رامین روزبه به نام دوستت دارم متن آهنگ
تکست آهنگ دوستت دارم از رامین روزبه
Download New Music By Ramin Rozbeh Called Doset Daram
Download New Song By Ramin Rozbeh - Doset Daram
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ramin Rozbeh Doset Daram
متن آهنگ رامین روزبه دوستت دارم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دوستت دارم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ramin Rozbeh Adında Doset Daram
Şarkı Sözleri Doset Daram itibaren Ramin Rozbeh
şarkı indir Doset Daram - Ramin Rozbeh Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Doset Daram - Ramin Rozbeh kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رامین روزبه به نام دوستت دارم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رامین روزبه به نام دوستت دارم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دوستت دارم - رامین روزبه

Yeni şarkı indir Ramin Rozbeh Adında Doset Daram

Şarkı Sözleri Doset Daram itibaren Ramin Rozbeh



دوست دارم نمیدونم چطوری عشقمو
Nasıl sevileceğini bilmediğimi seviyorum
ثابت کنم یه نگاهی بنداز دیوونه بذا حالیت کنم
Kanıtlayın, çılgın durumuma bir bakalım
لجبازی نکن فرست بده کاری کنم
Bana bir şey göndermekten çekinme
میخوام تورو با تموم وجود بذار بگن این دیوونه کی بود
Hepinizin bu çılgın adamın kim olduğunu bilmesine izin vereceğim
ما ک هر کاری کردیم از چشم تو کاری نبود آره کاری نبود
Senin için hiçbir şey yapmadık, evet
دوست دارم منه دیوونه شبو روزم شده بی تابی دوست دارم تو نمی فهمی ک چ حالیم من تو خونه
Seni seviyorum geceleri deliriyorum
میدونی این دلم بی تو دق میکنه میمیره بیا ک دستای سردم بی تو یخ کرده
Kalbimin sensiz ölmekte olduğunu biliyor musun? Soğuk ellerimin seninle donmasına izin ver
دل گیره نفساتم من بی تو نمیتونم بمونم نمیتونم نمیتونم نمیتونم
Sensiz nefesimi tutamıyorum yapamam.
دوست دارم
Ben seni seviyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 6
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 61
  • بازدید ماه : 988
  • بازدید سال : 7,755
  • بازدید کلی : 86,060
  • کدهای اختصاصی