loading...
دانلود آهنگ یاشار آج کاتالونیا
بازدید : 16 پنجشنبه 18 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ یاشار آج کاتالونیا


دانلود آهنگ جدیدیاشار آج به نام کاتالونیا
دانلود آهنگ جدید و زیبای یاشار آج به نام کاتالونیا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
یاشار آج به نام کاتالونیا متن آهنگ
تکست آهنگ کاتالونیا از یاشار آج
Download New Music By Yashar Aj Called Catalonia
Download New Song By Yashar Aj - Catalonia
With Text And Direct Links
Lyrics Music Yashar Aj Catalonia
متن آهنگ یاشار آج کاتالونیا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان کاتالونیا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Yashar Aj Adında Catalonia
Şarkı Sözleri Catalonia itibaren Yashar Aj
şarkı indir Catalonia - Yashar Aj Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Catalonia - Yashar Aj kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید یاشار آج به نام کاتالونیا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یاشار آج به نام کاتالونیا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید کاتالونیا - یاشار آج

Yeni şarkı indir Yashar Aj Adında Catalonia

Şarkı Sözleri Catalonia itibaren Yashar Aj



ماهو تبعید به این برکه نکن
Bu göleti sürgün etme
سقف رویای منی چکه نکن
Hayalimin çatısını düşürme
تو یه سروی به تبر تن نفروش
Vücudunuzu balta satmayın
خودتو به هیشکی جز من نفروش
Kendini benden başka kimseye satma
من یه سرزمین قصبی ام بیا
Kasap ülkeme gel
مثل شورش توی کاتالونیا
Katalonya'daki ayaklanma gibi
منو هرجور که میخوای اشغال کن
Beni istediğin gibi tut
وقتشه اعلام استقلال کن
Bağımsızlık ilan etme zamanı
تو فقط حواستو بده من
Sadece bana dikkatini ver
اخرین لباستو بده من
Bana son elbiseni ver
من‌خداوند تماس با توام
Tanrı seni korusun
نقطه تماستو‌بده به من
Bana bak
به قطار قبضای بی پرداخت
Qabaza'ya ücretsiz tren
به حقوق ماهیانه فکر نکن
Aylık maaşları düşünme
واسه چی‌بچه رو باید انداخت
Ne atılmalı?
اینقدر مبتدیانه فکر نکن
Çok acemi düşünmeyin
ابرها بارورن توی چشات
Bulutlar gözlerinde yağmur yağıyor
خون‌شره کرده رو زمین تو
Yere kan döktün
شرط می بندم به زیبا شدن
Güzel olmak için bahse girerim
نطفه شعرم توی جنین تو
Fetüsünüzdeki şiirimin tohumu
من خداوند تماس با توام
Sana tanrı diyorum
واسه من خطوط تو اشغال نیست
Benim için çizgileriniz meşgul değil
توی کوران هجوم من به تو
Körlerde sana saldırıyorum
موقع اعلام استقلال نیست
Bağımsızlık ilan etme zamanı değil

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 275
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 333
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 448
  • بازدید ماه : 1,641
  • بازدید سال : 9,621
  • بازدید کلی : 87,926
  • کدهای اختصاصی