loading...
دانلود آهنگ مهراد روحیه صبر دلم
بازدید : 152 یکشنبه 31 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ مهراد روحیه صبر دلم


دانلود آهنگ جدیدمهراد روحیه به نام صبر دلم
دانلود آهنگ جدید و زیبای مهراد روحیه به نام صبر دلم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
مهراد روحیه به نام صبر دلم متن آهنگ
تکست آهنگ صبر دلم از مهراد روحیه
Download New Music By Mehrad Rouhie Called sabre delam
Download New Song By Mehrad Rouhie - sabre delam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mehrad Rouhie sabre delam
متن آهنگ مهراد روحیه صبر دلم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان صبر دلم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mehrad Rouhie Adında sabre delam
Şarkı Sözleri sabre delam itibaren Mehrad Rouhie
şarkı indir sabre delam - Mehrad Rouhie Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir sabre delam - Mehrad Rouhie kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید مهراد روحیه به نام صبر دلم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید مهراد روحیه به نام صبر دلم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید صبر دلم - مهراد روحیه

Yeni şarkı indir Mehrad Rouhie Adında sabre delam

Şarkı Sözleri sabre delam itibaren Mehrad Rouhie



بذار بفهمن همه دنیا که توی قلبم خودتی تنها
Bütün dünya kalbimde yalnız olduğunu anlamasına izin ver
بذار بدونن که تو رو میخوام کسی نمیاد جز تو به چشمام
Seni istediğimi bilmelerini sağla, senden başka kimse gözüme gelmeyecek
مگه میتونم که با تو بد شم با تو تونستم عشقو بلد شم
Seninle kötü olamam, seni de sevebilirim
با تو که خوبی نمیشه بد شد از تو عزیزم نمیشه رد شد
Seninle iyi olan kötü olamaz, reddedilemez canım
با چشمات دلمو تو جادو میکنی
Büyü ile gözlerinle çalışıyorsun
با حرفهات منو عشقم آروم میکنی
Sözlerimle aşkımı sakinleştir
میدونم تو میتونی دنیامو عوض کن
Dünyamı değiştirebileceğini biliyorum
تصمیمش با تو عشقم هرچی تو بگی
Onun kararı seninle, aşkım, ne dersen
میدونم که کنارت خوبه زندگیم
Seninle iyi bir hayatım olduğunu biliyorum
میدونم تو میتونی رویامو عوض کن
Rüyalarımı değiştirebileceğini biliyorum
صبر دلم رفت بیا دل من رفت بیا
Bekle, kalbim gitti, kalbim gitti
بیا دل دل نکن وقتشه عشقم
Hadi, merak etme, aşkımın zamanı geldi
حرفهاتو تکرار نکن منو انکار نکن
Sözlerini tekrar etme, beni inkar etme
من و تو پیش هم چی بشه عشقم
Sana ve bana ne olacak aşkım?

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 397
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 516
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 631
  • بازدید ماه : 1,824
  • بازدید سال : 9,804
  • بازدید کلی : 88,109
  • کدهای اختصاصی