loading...
دانلود آهنگ حسین افضلی بعد از تو
بازدید : 133 شنبه 20 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حسین افضلی بعد از تو


دانلود آهنگ جدیدحسین افضلی به نام بعد از تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای حسین افضلی به نام بعد از تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حسین افضلی به نام بعد از تو متن آهنگ
تکست آهنگ بعد از تو از حسین افضلی
Download New Music By Hosein Afzali Called Baad Az To
Download New Song By Hosein Afzali - Baad Az To
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hosein Afzali Baad Az To
متن آهنگ حسین افضلی بعد از تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بعد از تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hosein Afzali Adında Baad Az To
Şarkı Sözleri Baad Az To itibaren Hosein Afzali
şarkı indir Baad Az To - Hosein Afzali Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Baad Az To - Hosein Afzali kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حسین افضلی به نام بعد از تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حسین افضلی به نام بعد از تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بعد از تو - حسین افضلی

Yeni şarkı indir Hosein Afzali Adında Baad Az To

Şarkı Sözleri Baad Az To itibaren Hosein Afzali



آهنگ بعد از تو
Senden Sonra Şarkı
هرلحظه یاده تو،توی فکره منه
Hafızanızın her anı aklımda
یادی نمیکنی ازم،این درد منه
Beni hatırlamıyorsun, bu benim acım
من با این خاطرها،دیگه خوب نمیشم
Bu hatıralarla artık iyi değilim
من گم شدم از خودمم،آخه نیستی پیشم
Kendimi kaybettim, önümde değilsin
بعد از تو حرفامو،به کی جز تو من بگم
Senden sonra, senden başka kim olduğunu söyle
یاد تو تو قلبمه،دیگه من عاشق نمیشم
Seni kalbimde hatırlıyorum, artık aşık olmuyorum
این روزا میگذرن،ولی فکرت با منه
Bu günler geçiyor, ama düşüncelerin benimle
هر روز که میگذره،دل من عاشق تره
Geçen her gün kalbim daha çok aşık oluyor
من از تو دلگیرم ولی،اگه بیای سراغم، تموم اون روزای بد،دیگه میره من از یادم
Senin için üzgünüm, ama eğer bana gelirsen, tüm o kötü günler gitti, unutacağım.
یه حرفایی توی سینمون،واسه هم جا گذاشتیم
Sinemamızda bir kelime bıraktık
یه راهه برگشت ما واسه،آشتی نذاشتیم
Bir yol vardı, uzlaşmadık
بعد از تو
Senden sonra

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 70
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 106
  • باردید دیروز : 59
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 106
  • بازدید ماه : 1,299
  • بازدید سال : 9,279
  • بازدید کلی : 87,584
  • کدهای اختصاصی