loading...
دانلود آهنگ پژمان بسمل مرگ سرد
بازدید : 12 چهارشنبه 27 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پژمان بسمل مرگ سرد


دانلود آهنگ جدیدپژمان بسمل به نام مرگ سرد
دانلود آهنگ جدید و زیبای پژمان بسمل به نام مرگ سرد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پژمان بسمل به نام مرگ سرد متن آهنگ
تکست آهنگ مرگ سرد از پژمان بسمل
Download New Music By Pejman Besmel Called Marge Sard
Download New Song By Pejman Besmel - Marge Sard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pejman Besmel Marge Sard
متن آهنگ پژمان بسمل مرگ سرد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان مرگ سرد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Pejman Besmel Adında Marge Sard
Şarkı Sözleri Marge Sard itibaren Pejman Besmel
şarkı indir Marge Sard - Pejman Besmel Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Marge Sard - Pejman Besmel kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پژمان بسمل به نام مرگ سرد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پژمان بسمل به نام مرگ سرد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید مرگ سرد - پژمان بسمل

Yeni şarkı indir Pejman Besmel Adında Marge Sard

Şarkı Sözleri Marge Sard itibaren Pejman Besmel



عاشقت منم تو باور نکن اصرار میکنم تو انکار نکن
Seni seviyorum, bana inanma, inkar etmede ısrar ediyorum
اونقدر زخم نزن دوریت کافیه بمون کنار من چند ثانیه
Çok fazla incitme, sadece birkaç saniye benimle kal
کسی رو توی آغوشت نیار عشقت رو فقط پای من بذار
Sadece birini kollarına koy, beni sev, sadece ayaklarımda
داری واسه کی از من میگذری دیدی ثابتم خواستی که بری
Beni ne zaman geçtin? Gitmek istediğini gördün mü?
عاشق تر میشم و تو با بی اعتنایی میری
Daha çok aşık oldum ve sen görmezden geldin
من آخر تو هوای تو میمیرم تا کجا میری
Nereye gidersen git bende havada öleceğim
تو از آرزوی قلب من هیچ وقت چیزی نفهمیدی
Kalbimin arzusunu hiç anlamadın
میگم هنوز دوست دارم تو جوابم رو برعکس میدی
Diyorum hala tam tersini cevaplamanı istiyorum
زندگی میکنم تو این مرگ سرد کسی مردنمو انگار نگاه نکرد
Bu soğuk ölümde yaşıyorum, kimse bana ölmek için bakmıyor gibi görünüyor
مسترسه کویر از چشمای من ابرا از من و این اشکا میگن
Üstat Kavir bana ve bu gözyaşlarımdan

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 34
  • بازدید امروز : 71
  • باردید دیروز : 43
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 644
  • بازدید سال : 8,624
  • بازدید کلی : 86,929
  • کدهای اختصاصی