loading...
دانلود آهنگ پوریا حق شنو عشق اشتباه
بازدید : 16 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پوریا حق شنو عشق اشتباه


دانلود آهنگ جدیدپوریا حق شنو به نام عشق اشتباه
دانلود آهنگ جدید و زیبای پوریا حق شنو به نام عشق اشتباه با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پوریا حق شنو به نام عشق اشتباه متن آهنگ
تکست آهنگ عشق اشتباه از پوریا حق شنو
Download New Music By Pourya Haghsheno Called Eshgh Eshtebah
Download New Song By Pourya Haghsheno - Eshgh Eshtebah
With Text And Direct Links
Lyrics Music Pourya Haghsheno Eshgh Eshtebah
متن آهنگ پوریا حق شنو عشق اشتباه به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عشق اشتباه و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Pourya Haghsheno Adında Eshgh Eshtebah
Şarkı Sözleri Eshgh Eshtebah itibaren Pourya Haghsheno
şarkı indir Eshgh Eshtebah - Pourya Haghsheno Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Eshgh Eshtebah - Pourya Haghsheno kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پوریا حق شنو به نام عشق اشتباه با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پوریا حق شنو به نام عشق اشتباه با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عشق اشتباه - پوریا حق شنو

Yeni şarkı indir Pourya Haghsheno Adında Eshgh Eshtebah

Şarkı Sözleri Eshgh Eshtebah itibaren Pourya Haghsheno



اگه اندازه من به تو علاقه داره
Eğer bedenim seni ilgilendiriyorsa
اگه مثل من میتونه بهت محل بذاره
Sana benim gibi bir yer verebilirse
اگه تا آخرش میمونه تنهات نمیذاره
Eğer sonuna kadar kalırsa, seni yalnız bırakmayacak  
من ازت راضیم عشقم برو فکر منو حالم نباش
Senden memnunum, aşkım, git, benim için endişelenme
من که اینو میدونم چی تو فکر پلیدشه
Kirli olduğunu düşündüğün bu olduğunu biliyorum
میخواد با دغل بازی و حیله نزدیک بشه
Hile ve hile yakın almak istiyor
فردا یکی دیگه مثل تو میگن کنارشه
Yarın senin gibi başka biri veda edecek
انقدره کودکانه خام اراجیف و دروغاش نباش
Çocukça çiğ ve yalan söyleme
اون دوتا چشای مشکی منو عاشق کرد
Bu iki siyah göz beni aşık etti
که دیگه صورت ماهت منو عاشق کرد
Yine bana aşık oldu
حس خوب حس لمس دستای لطیفت
İyi dokunuş hissi
که برام تجربه آخر آرامش و عشقه منو عاشق کرد
Son barış ve sevgi tecrübesi beni aşık etti
من شدم دیونه ی ترکیب چشمات
Göz makyajı için deliriyorum
که با نگاهت میکشی منو به همراهت
Sen bana bak
مردم من از حسرت این صورت زیباست
Halkım, bu güzel yüzü özledim
جان من چرا تو نسبت به همه کس انقدر زیبایی
Canım, neden herkese bu kadar güzelsin?
دستتو که میبری میون موهات
Elini saçlarının arasına aldığın zaman
عشقو میبینم بین پیچو تاب زلف هات
Hevesinizin kıvrımları ve dönüşleri arasındaki aşkı görüyorum
دیونه تر کن زول بزن بخند که الان
Delir, gül, gül şimdi
چه فاز سنگینیه که نیستی ندارم
Ne kadar ağır bir evrim yok
فقط مونده برام یه عالمه تنهایی
Geriye kalan tek şey yalnız bir dünya
صحبت سر این نیست که من بهترم یا اون
Daha iyi olduğum ya da
حق انتخابته که با من بمونی یا اون
Benimle kalıp kalmamayı seçme hakkına sahipsin
منت نمیذارم شرت بهت خوبی کردم
Sana izin vermeyeceğim, sana iyi bir gömlek yaptım
لاقل اینو قبول کن بدی نکردم
En azından bunu kabul et, yanlış bir şey yapmadım
تو دیدی آخر این رابطه خرابه
Bu ilişkinin sonunun mahvolduğunu gördün
من بهت گفته بودم رفتنت عذابه
Sana gitmeni ve acı çekmeni söyledim
عذابه اینکه ببینم ازم جدایی
Beni ayrı görmek üzücü
جدایی سخته عزیزم نرو خدایی
Zor ayrılma sevgilim, Tanrı korusun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 91
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 119
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 137
  • بازدید ماه : 1,064
  • بازدید سال : 7,831
  • بازدید کلی : 86,136
  • کدهای اختصاصی