loading...
دانلود آهنگ سجاد خواجه عاشقترین
بازدید : 14 یکشنبه 24 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ سجاد خواجه عاشقترین


دانلود آهنگ جدیدسجاد خواجه به نام عاشقترین
دانلود آهنگ جدید و زیبای سجاد خواجه به نام عاشقترین با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
سجاد خواجه به نام عاشقترین متن آهنگ
تکست آهنگ عاشقترین از سجاد خواجه
Download New Music By Sajad Khaje Called Asheghtarin
Download New Song By Sajad Khaje - Asheghtarin
With Text And Direct Links
Lyrics Music Sajad Khaje Asheghtarin
متن آهنگ سجاد خواجه عاشقترین به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان عاشقترین و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Sajad Khaje Adında Asheghtarin
Şarkı Sözleri Asheghtarin itibaren Sajad Khaje
şarkı indir Asheghtarin - Sajad Khaje Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Asheghtarin - Sajad Khaje kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید سجاد خواجه به نام عاشقترین با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید سجاد خواجه به نام عاشقترین با کیفیت 128

متن آهنگ جدید عاشقترین - سجاد خواجه

Yeni şarkı indir Sajad Khaje Adında Asheghtarin

Şarkı Sözleri Asheghtarin itibaren Sajad Khaje



من همونم عاشق ترین مرد زمین
Ben dünyadaki en aşık adamım  
تورو میشناسه دلم بمونی برام همین
Benimle kalacağını biliyorum
همین جوری که هستی تورو دوست داره دلم
Seni olduğun gibi seviyorum
همون جوری هوامو داری پشت هم
Arka arkaya aynı havaya sahipsin
وقتی تو کنارمی آره میلرزه دلم
Yanımda olduğun zaman kalbim titriyor
توی آسمون من امشبم قدم بزن
Bu gece gökyüzünde yürü
تویی زیبای من تویی تو عشق دلم
Güzelsin kalbimin sevisindesin
واسه بودن تو باز دیونگی داره دلم
Yine sen olmaktan deliyim
نگران خودمم یا تو رو دلم نوشتی حرفاتو
Kendim veya kalbin için endişeleniyorum
امشبم میبینم عکساتو آره فقط باتو
Bu gece fotoğraflarını görüyorum, evet, sadece sen
نبینم اشکاتو هی
Gözyaşlarını göremiyorum
من به تو حتی روی نگاهت حساسم
Ben bile sana duyarlıyım
تو بمونی واسم تو بمونی واسم
Benimle kal ve benimle kal
تو که میری دلشوره حالم بد میشه
Öldüğünde senin için üzülüyorum
دلم پر پر میشه دلم پر پر میشه
Kalbim dolu kalbim dolu

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 142
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 163
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 278
  • بازدید ماه : 1,471
  • بازدید سال : 9,451
  • بازدید کلی : 87,756
  • کدهای اختصاصی