loading...
دانلود آهنگ ایمان پرگر بی پنجره
بازدید : 15 سه شنبه 26 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ ایمان پرگر بی پنجره


دانلود آهنگ جدیدایمان پرگر به نام بی پنجره
دانلود آهنگ جدید و زیبای ایمان پرگر به نام بی پنجره با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
ایمان پرگر به نام بی پنجره متن آهنگ
تکست آهنگ بی پنجره از ایمان پرگر
Download New Music By Iman Pargar Called Bi Panjereh
Download New Song By Iman Pargar - Bi Panjereh
With Text And Direct Links
Lyrics Music Iman Pargar Bi Panjereh
متن آهنگ ایمان پرگر بی پنجره به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بی پنجره و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Iman Pargar Adında Bi Panjereh
Şarkı Sözleri Bi Panjereh itibaren Iman Pargar
şarkı indir Bi Panjereh - Iman Pargar Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Bi Panjereh - Iman Pargar kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید ایمان پرگر به نام بی پنجره با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید ایمان پرگر به نام بی پنجره با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بی پنجره - ایمان پرگر

Yeni şarkı indir Iman Pargar Adında Bi Panjereh

Şarkı Sözleri Bi Panjereh itibaren Iman Pargar



تو خوشترین خواب منی از خواب بیدارم نکن
Beni en iyi uykumda uyandırma
دوری شده زخم تنم با درد تکرارم نکن
Yaralarımı ağrmaktan kaçının
من مُرده در خویشم هنوز چون که نمیبینم تورا
Hala öldüm çünkü seni göremiyorum
من مانده ام بی پنجره هم حرف دیوارم نکن
Penceresiz bıraktım, duvarım hakkında konuşma
تنها نیازم ناز توست عشقم دوای درد من
Tek ihtiyacım olan senin tatlı aşkın, acımın tedavisi
ای چای شیرین قند من با اخم آزارم نکن
Ey tatlı şeker çayı, beni kaşlarını çatma
دیوار زندان من است مِهر خرامان چشم تو
Hapishanemin duvarı gözlerin damgası
قفل قفس راه نفس در خود گرفتارم نکن
Bir kafes kilidine takılma
تو خوش ترین خواب منی از خواب بیدارم نکن
Beni en iyi uykunda uyandırma
دوری شده زخم تنم با درد تکرارم نکن
Yaralarımı ağrmaktan kaçının
من مانده ام بی پنجره هم حرف دیوارم نکن
Penceresiz bıraktım, duvarım hakkında konuşma
پشت هزاران کوه بغض تنها طبیب من تویی
Binlerce nefret dağının ardında, sen benim tek doktorumsun
تنها فقط با یک نگاه آخر نصیب من تویی
Beni son bir bakışta anladın mı
ای چای شیرین قند من با اخم آزارم نکن
Ey tatlı şeker çayı, beni kaşlarını çatma
قفل قفس راه نفس در خود گرفتارم نکن
Bir kafes kilidine takılma

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 106
  • آی پی دیروز : 451
  • بازدید امروز : 116
  • باردید دیروز : 623
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 854
  • بازدید ماه : 2,047
  • بازدید سال : 10,027
  • بازدید کلی : 88,332
  • کدهای اختصاصی