loading...
دانلود آهنگ کارن و امیر خسرو دیوونه برگرد
بازدید : 18 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ کارن و امیر خسرو دیوونه برگرد


دانلود آهنگ جدیدکارن و امیر خسرو به نام دیوونه برگرد
دانلود آهنگ جدید و زیبای کارن و امیر خسرو به نام دیوونه برگرد با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
کارن و امیر خسرو به نام دیوونه برگرد متن آهنگ
تکست آهنگ دیوونه برگرد از کارن و امیر خسرو
Download New Music By Karen and Amir Khosro Called Divoneh Bargard
Download New Song By Karen and Amir Khosro - Divoneh Bargard
With Text And Direct Links
Lyrics Music Karen and Amir Khosro Divoneh Bargard
متن آهنگ کارن و امیر خسرو دیوونه برگرد به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دیوونه برگرد و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Karen and Amir Khosro Adında Divoneh Bargard
Şarkı Sözleri Divoneh Bargard itibaren Karen and Amir Khosro
şarkı indir Divoneh Bargard - Karen and Amir Khosro Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Divoneh Bargard - Karen and Amir Khosro kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید کارن و امیر خسرو به نام دیوونه برگرد با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید کارن و امیر خسرو به نام دیوونه برگرد با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دیوونه برگرد - کارن و امیر خسرو

Yeni şarkı indir Karen and Amir Khosro Adında Divoneh Bargard

Şarkı Sözleri Divoneh Bargard itibaren Karen and Amir Khosro



راحتم کن تا ببینی که نبودت دلمو دیونه تر کرد
Beni yokluğun kalbimin delirdiğini görmek beni rahatlat
دانلود اهنگ عاشق شدم رفت رسول پویان
Rasoul Pouyan'a aşık olduğum şarkıyı indirin
باورم کن تا بشینیم دوباره باز به یاد قبلنا بخند دیونه برگرد
İnan bana, tekrar oturuncaya kadar, delirmeden önce gülmeyi unutma
هربار که خواستم بمونی فریاد نمونده دیگه جونی
Ne zaman kalmak istersem bağırmak yoktu
دستات چه سرده زمستونی پیر شدم انگار اول جونیم
Ne soğuk bir kış eli
دلم گرفته هواتو دارم به من نگاه کن دوباره بازم
Kalbim kırıldı, bana tekrar bak
تو رفتیو من خراب حالم منو صدا کن تویی قرارم
Sen gittin, harap oldum, beni ara, seni koyacağım
بمان کنار من تویی نگار من من آنم کنار تو شدم دچارتو
Benimle kal, sen bir ressamsın.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 416
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 550
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 665
  • بازدید ماه : 1,858
  • بازدید سال : 9,838
  • بازدید کلی : 88,143
  • کدهای اختصاصی