loading...
دانلود آهنگ محسن جمال دلبر شیرینم
بازدید : 19 شنبه 16 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ محسن جمال دلبر شیرینم


دانلود آهنگ جدیدمحسن جمال به نام دلبر شیرینم
دانلود آهنگ جدید و زیبای محسن جمال به نام دلبر شیرینم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
محسن جمال به نام دلبر شیرینم متن آهنگ
تکست آهنگ دلبر شیرینم از محسن جمال
Download New Music By Mohsen Jamal Called delbare shirinam
Download New Song By Mohsen Jamal - delbare shirinam
With Text And Direct Links
Lyrics Music Mohsen Jamal delbare shirinam
متن آهنگ محسن جمال دلبر شیرینم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلبر شیرینم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Mohsen Jamal Adında delbare shirinam
Şarkı Sözleri delbare shirinam itibaren Mohsen Jamal
şarkı indir delbare shirinam - Mohsen Jamal Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir delbare shirinam - Mohsen Jamal kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید محسن جمال به نام دلبر شیرینم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید محسن جمال به نام دلبر شیرینم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلبر شیرینم - محسن جمال

Yeni şarkı indir Mohsen Jamal Adında delbare shirinam

Şarkı Sözleri delbare shirinam itibaren Mohsen Jamal



با چشایی که تو داری دلی واسه من نمونده
Sahip olduğunuz tat ile benim için kalbim kalmadı
دلتو بده به من وقتی دلم پیش تو مونده
Kalbim seninle olduğunda bana kalbini ver
من برای چشای تو پای دلم مردم
Ben insanların kalbindeki zevkiniz için
قسم خوردم بمونی بمونم کنارت
Seninle kalmaya yemin ettim
دلبر شیرینم بی تو من میمیرم
Tatlı sevgilim, sensiz öleceğim
رویاتو میسازم دلبر طنازم
Hayallerini gerçekleştiriyorum
دلبر شیرینم من بتو درگیرم
Sevgilim, seninle ilgileniyorum
میشم آروم وقتی دستاتو میگیرم
Ellerini aldığımda sakinleşiyorum
تو کنارم خوبی با تو من آرومم
Seninle iyiyim, sakinim
همه چی خوبه باهم ای تو عشق ماهم
Aşkımda her şey yolunda
تو کنارم خوبی عاشق چشماتم
Gözlerimi yanıma çok seviyorsun
همه چی خوبه با هم خیلی خاطر خاتم
Birlikte her şey yolunda

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 141
  • بازدید ماه : 1,334
  • بازدید سال : 9,314
  • بازدید کلی : 87,619
  • کدهای اختصاصی