loading...
دانلود آهنگ فرزاد جلیلیان بغض رها
بازدید : 251 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ فرزاد جلیلیان بغض رها


دانلود آهنگ جدیدفرزاد جلیلیان به نام بغض رها
دانلود آهنگ جدید و زیبای فرزاد جلیلیان به نام بغض رها با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
فرزاد جلیلیان به نام بغض رها متن آهنگ
تکست آهنگ بغض رها از فرزاد جلیلیان
Download New Music By Farzad Jalilian Called Boghz Raha
Download New Song By Farzad Jalilian - Boghz Raha
With Text And Direct Links
Lyrics Music Farzad Jalilian Boghz Raha
متن آهنگ فرزاد جلیلیان بغض رها به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بغض رها و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Farzad Jalilian Adında Boghz Raha
Şarkı Sözleri Boghz Raha itibaren Farzad Jalilian
şarkı indir Boghz Raha - Farzad Jalilian Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Boghz Raha - Farzad Jalilian kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید فرزاد جلیلیان به نام بغض رها با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فرزاد جلیلیان به نام بغض رها با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بغض رها - فرزاد جلیلیان

Yeni şarkı indir Farzad Jalilian Adında Boghz Raha

Şarkı Sözleri Boghz Raha itibaren Farzad Jalilian



من بی تو میشه دنیا قفسم
Sensiz dünyayı kilitleyebilirim
دانلود اهنگ عاشق شدم رفت رسول پویان
Rasoul Pouyan'a aşık olduğum şarkıyı indirin
میترسم به فردانرسممیگیره ازگریه نفسم
Korkarım yarın nefesimi tutacak
تو رفتیو اومدطوفان به سرم جاری شد
Sen gittin ve fırtına bana vurdu  
خون از چشم تنم رنگ چشم تو شد سحرم
Gözlerimdeki kan gözlerinin rengi oldu
  The blood from my eyes became the color of your eyes
Gözlerimdeki kan gözlerinin rengi oldu
تو منتظری بشه آخر قصه به خیر
Hikayenin sonuna kadar beklersin
رفتی که نیاد گل من سفر تو بخیر
Sen gittin, çiçeğim, seyahatini kaçırma
خو کرده فقط به شکنجه شدن دل من
Sadece kalbime işkence etmeye alış
صد تکه شده دل من دل من دل من
Kalbim yüz adet, kalbim kalbim
من بی تو خاطره هارو چه کنم
Sensiz ne yapabilirim?
رفتیو این گره هارا چه کنم
Bu düğümlerle ne yapabilirim?
بغض پنجره هارو چه کنم
Cama karşı ne yapabilirim?
تو این روزا هستی همه جا
Bugünlerde her yerdesin
مثل رویا هستی همه جا
Her yerde rüya gibisin
رفتی اما هستی همه جا
Sen gittin ama sen her yerdesin
کاشکی یه روزی بشه غصه تموم واسه تو
Keşke bir gün tamamen üzgün olsaydın
خوش باشه دلت همینه آرزوم واسه تو
İyi şanslar, senin için istediğim bu
ای بغض رها برسون خودتو به گلوم
Nefret ediyorum, Gloom'a gidelim
موندم به خدا چی بگم به دلم تو بگو
Tanrı'ya kalbime ne diyeceğini söyledim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 430
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 572
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 687
  • بازدید ماه : 1,880
  • بازدید سال : 9,860
  • بازدید کلی : 88,165
  • کدهای اختصاصی