loading...
دانلود آهنگ یاسر بینام چرا نباشم
بازدید : 18 شنبه 27 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ یاسر بینام چرا نباشم


دانلود آهنگ جدیدیاسر بینام به نام چرا نباشم
دانلود آهنگ جدید و زیبای یاسر بینام به نام چرا نباشم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
یاسر بینام به نام چرا نباشم متن آهنگ
تکست آهنگ چرا نباشم از یاسر بینام
Download New Music By Yaser Binam Called chera nabasham
Download New Song By Yaser Binam - chera nabasham
With Text And Direct Links
Lyrics Music Yaser Binam chera nabasham
متن آهنگ یاسر بینام چرا نباشم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چرا نباشم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Yaser Binam Adında chera nabasham
Şarkı Sözleri chera nabasham itibaren Yaser Binam
şarkı indir chera nabasham - Yaser Binam Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir chera nabasham - Yaser Binam kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام چرا نباشم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید یاسر بینام به نام چرا نباشم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چرا نباشم - یاسر بینام

Yeni şarkı indir Yaser Binam Adında chera nabasham

Şarkı Sözleri chera nabasham itibaren Yaser Binam



چرا قهرمانِ قصه ام خودم نباشم؟
Neden hikayemin kahramanı olmasın?
هی با خودم کلنجار رفتم
Hey, kendimle kavga ettim
چی میمونه سرانجام از من
Benden ne kaldı?
عقده هام از آرزو هام کم نشد و فراموش کردم
Cildim arzularımı azaltmadı ve unuttum
هی توو خودم خودمو خوردم
Hey, kendimi yedim
باید میذاشتم خودمو پشت سر
Kendimi geride bırakmak zorunda kaldım
باید بکوبم دوباره کلاً و باید با خودم دوباره پُر شم
Tekrar vurmalıyım ve kendimi tekrar doldurmam gerekiyor
فقط تنهایی تنها راه بود
Sadece yalnızlık tek yoldu
فقط یه نفر توو آینه سدِ راهم بود
Bariyerin aynasında sadece bir kişi vardı
لعنت به اون که سَر به راه شد
Lanet olsun ne oldu
لعنت به اون که سَر به راه موند
Tökezleyen lanet olsun
بدونِ مرز بدونِ قاب بدونِ هر چی مانع بدونِ خواب
Sınır yok, çerçeve yok, engel yok, uyku yok
بدونِ فقر بدونِ آه بدونِ هر چی بتابه نورِ ماه
Yoksulluk olmadan, iç çekişler olmadan, ay ışığında her şey parlamadan
اگه خورشید زندگیمو نمیکنه روشن
Güneş hayatımı yaşamıyorsa
پاهام بهم بگه نمیتونن پاشن یا
Bacaklarım bana dayanamayacaklarını veya
واسه دیدنِ تو بالا رو ببینم
Seni görmek için üstünü gör
نه اینا تووی فردایِ من نمیتونن باشن
Hayır, yarın olamazlar
پَ چرا قهرمانِ قصه ام خودم نباشم
Neden hikayemin kahramanı olmamalıyım?
چرا جایی نرم که روشنه شبا شهر
Neden geceleri şehri aydınlatan yumuşak bir yer
حتی یه ستاره توو آسمون بازم شانسه
Gökyüzündeki bir yıldız bile hala şanslı
چرا قهرمانِ قصه ام خودم نباشم
Neden hikayemin kahramanı olmasın
میخواستم اسممو توو کتابا بنویسین
İsmimi kitapta yazmanı istedim
میخواستم مفت جلوم نتونه راه بره هیشکی
Özgür olmak istedim ama hiçbir yere gidemedim
میخواستم وقتی همه پیِ صورت مسئله ان
Herkes sorunun ne zaman farkında olduğunu görmek istedim
من بشم اون که تیکه های پازلو میچید
Yapboz parçalarını toplayan ben olacağım
دلم میخواد ببینم روشنی و پایِ جفت
Işığı ve ayak çiftini görmek istiyorum
کشیکِ بیداره از سره شب تا دلِ صبح
Geceden sabaha uyanık saat
حتی اگه توو شهرِ خورشید همه چیو سایه بُرد
Güneş şehrinde bile, her şey gölgeli
تو یکی نکش عقب برو جلو پاره کن
Birini öldürme, geri dön ve ileri yırt
فردامو میکنم خودم انتخابش یالا
Yarın yapacağım, kendim seçeceğim
میشم یکی عینِ خودم عین من سابق
Kendimle aynı olurum
یکی که بتونم بش بگم افتخاره و
Gurur duyabileceğim biri
دیگه هیچوقت نتونه دنیا بده * بهش
Dünyayı bir daha asla ona veremez
بشم یکی که تنها رفته همه راهو کلا
Tüm yol boyunca giden tek kişi sen ol
و یکی که باج نداد به مافیای شهرت
Ve şöhret mafyasına fidye ödemeyen biri
یه سرباز که مردُم به احترامش وایسن و
Onurunda ölen bir asker, Weissen ve
بشه نمونه‌ ی سمبلی که خواستم
İstediğim sembole örnek ol
وقتی جلوم همه دست به ماشَه ان
Kalktığımda hepsi arabaya dokunuyor
دنبالِ زمین خوردنمن نمیخوان که پاشم
Düştükten sonra düşmek istemiyorum
وقتی میتونم خودم بهترینم باشم
Kendim en iyi olabildiğimde
چرا اونا قهرمانِ قصه های ماشن
Neden Mashan'ın hikayelerinin kahramanları?
چرا جایی نرم که روشنه شا شهر
Neden parıldayan yumuşak bir yer

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 50
  • آی پی دیروز : 15
  • بازدید امروز : 62
  • باردید دیروز : 18
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 80
  • بازدید ماه : 1,007
  • بازدید سال : 7,774
  • بازدید کلی : 86,079
  • کدهای اختصاصی