loading...
دانلود آهنگ حنان توهم
بازدید : 29 یکشنبه 28 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ حنان توهم


دانلود آهنگ جدیدحنان به نام توهم
دانلود آهنگ جدید و زیبای حنان به نام توهم با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
حنان به نام توهم متن آهنگ
تکست آهنگ توهم از حنان
Download New Music By Hannan Called Tavahom
Download New Song By Hannan - Tavahom
With Text And Direct Links
Lyrics Music Hannan Tavahom
متن آهنگ حنان توهم به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان توهم و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Hannan Adında Tavahom
Şarkı Sözleri Tavahom itibaren Hannan
şarkı indir Tavahom - Hannan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Tavahom - Hannan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید حنان به نام توهم با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید حنان به نام توهم با کیفیت 128

متن آهنگ جدید توهم - حنان

Yeni şarkı indir Hannan Adında Tavahom

Şarkı Sözleri Tavahom itibaren Hannan



توهم
kuruntu
چند بار بهت گفتم بمون
Sana birkaç kez kalmanı söyledim
چند بار بهت گفتم بسه؟
Sana kaç kez yeterince söyledim?
هرچقدر گفتم دوست دارم
Söylediğim kadar seviyorum
بیشتر رو من درومد حرصت
En önemlisi, açgözlüydüm
چند بار گفتم من فرق دارم
Birkaç kez farklı olduğumu söyledim
چقدر گفتم تمومش کن
Ne kadar bitir dedim?
نمیخواستم‌ دستم بلند شه روت
Elimin yükselmesini istemedim
مغزم میگفت کبودش کن
Beynim bana yara vermemi söyledi
نگفتی چی میخوام از جون اینکه که
Jon'dan ne istediğimi söylemedin
کل دنیاش بهم ریخته
Bütün dünya kargaşa içinde
اونی که حرفام توهمیش کردن
Benim tarafımdan yanlış anlaşılan
بازم حرفام میشن بهش دیکته
Sözlerim ona tekrar dikte ediliyor
نبود اعتمادی بین ما اصلا
Aramızda hiç güven yoktu
حالا میشی از من دورتر
Şimdi benden daha uzaktasın
فکرشم نکن هرز بپرم چون من
Bir pislik olduğumu düşünme çünkü ben
پا حرفام هنوزم هستم
Hala ayaklarımdayım
عمرمو پات دادم رفت
Hayatımı bıraktım ve ayrıldım
با تو خاطره دارم من
Seni hatırlıyorum
پرم از شک و شُبهه ،
Şüphelerle dolu,
با همه سرد باش با من نه
Herkesle iyi ol, benimle değil
نگو تمومه کارت با من ،
Bana tüm kartı benimle söyleme,
ثانیه ها میشن شکنجه واسم
Saniyeler boyunca işkence görebilirim
نزن حرفی از رفتن از اصن ،
Asan'dan ayrılmaktan bahsetme,
میگیره قلبم جونت قصم
Kalbim çarpıyor
همه رو ول کن فقط من ،
Beni rahat bırak
چرا شدی اینقدر سنگ
Neden bu kadar taşlandın?
نیستیم چرا شبیه هم ،
Biz neden benzer değiliz,
چرا نمیشه دلت تنگ
Neden üzgün değilsin?
چرا؟
Neden?
چه طوری خوبی میزونی یا نه
Nasıl iyi yapıyorsun ya da yapmıyorsun?
سرم تو کارِتهِ ، فوضولیامم
Kafam kartımda, lütfum
هنوز قطع نشده هنوز همونم
Henüz durmadım
هنوزم سرجاشه لجبازیامم
Hala inatçıyım
هنوز همونم کلم خرابه
Hala lahanayı mahvediyorum
نمیخوام تنش به تنت بتابه
Gerginliğin senin üzerinde parlamasını istemiyorum
نمیتونم ببینم جام یکیو
Kupayı göremiyorum
چون شروع میشه رنج و عذابه
Çünkü acı çekmek başlar
بیشتر از قبل حساسم روت
Öncekinden daha hassasım
هرجا رفتی حواسم بهت بود
Her yere gittin, seni fark ettim
۲۴ری توی فکرم دلم
Aklımda 24 düşünce var
میخواست تموم شه توهمت زود
Yanılsamanızın yakında sona ermesini istedi
من یه چِتِ خشک و مرده
Ben kuru, ölü bir sohbetliyim
یه مریض داغون و افسرده
Hasta ve depresif bir hasta
از گذشته آزرده حالا میبینه رویاشو دزد برده
Geçmişten rahatsız olan rüyasının çalındığını gördü
من ، ندارم دیگه به آینده حسی
Artık gelecek hakkında bir fikrim yok
تو تاریکی ، طلوعی باید برسی
Karanlıkta, zirveye ulaşmak zorundasın
بیا بردار این بغض و تلخیو
Hadi bu nefretten ve acıdan kurtulalım
بنداز دور از دورت آدم الکیو
Alcio'nun adamından uzakta
شکاف ایجاد کن تو این بیابون
Bu çölde bir boşluk yaratın
بزار تموم شه این روزای سیامون
Bu günleri bitirelim
نزار این آشغالا بهمون بخندن
Bu çöplere gülmeyelim
کمه تو این فضا مثه دوتامون
Bu alanda azımız var
رو من نداری هیچ فاز و نگایی
Hiç aşamanız yok
ولی منو غرق نکن تو‌ دریا...
Ama beni denizde boğma ...
یه وقتایی در نمیاد صدایی
Bazen ses yok
واسه برگشت نمونده هیچ دوایی
Geri dönüş için bir tedavi yok
بکار ببرم واسه داشتنت
Senin için kullanıyorum
هر وقت چمدونو‌ بستی گفتم کاش نره
Bavulumu her paketlediğimde, olmasaydım keşke
هنوزم دیر نشده بیا کم کن
Çok geç değil, aşağı in
از این کوهی که پشت منه
Arkamdaki bu dağdan
نگو تمومه کارت با من
Bana tüm kartı benimle söyleme
نزن حرفی از رفتن از اصن
Asan'dan ayrılmaktan bahsetme
پرم از شک و شُبهه
Şüpheden atlarım
همه رو ول کن فقط من
Beni yalnız bırak
نیستیم چرا شبیه هم
Biz neden benzer değiliz
هنوزم اسمت میاد دلم میگیره
Adımı hala özlüyorum
مغزم رو تو شده پیگیر و پیله
Beynimi takip et ve kozayı takip et
هر جای این شهر چشم بهت میخوره تا چند روز اصن خوابم نمیگیره
Bu şehirde her yerde beni göreceksin, birkaç gün uyumayacağım
بغلم کن که بهت نیاز دارم
Sarıl bana sana ihtiyacım var
باورکن هیچ وجه نمیری از یادم
İnan bana, seni asla unutmayacağım
با من حرف بزن بگو چی شد رفتی
Benimle konuş ve bana ne olduğunu anlat
بگو چی از اون الاغ من کم دارم
Bana o kıçın neyin yanlış olduğunu anlat
آدما هر چی بیشتر پیگیر هم شن
Ne kadar çok insan takip ederse, o kadar çok takip ederler
بیشتر همو از دست میدن
Çoğu her şeyi kaybeder
هر چی بیشتر به هم نزدیک شن
Birbirlerine yaklaştıklarında
بیشتر از هم دور میشن
Parçalanıyorlar
اینه توهم اینه نبودن اینه گم بودن
Bu bir yanılsama, bu değil, bu kayboluyor
پَر میزنه دلم برا موی مشکیت
Kalbim sorunlu saçlarla dolu
جز تو‌ نمیفهمه منو هیشکی
Senden başka bir şey anlamıyorum
کِسی اندازت نبود
Kimse umursamadı
برا تویی که دلت شده قده کشتی
Güreşçi oldun
مثه تو کسی اُمید نداد
Kimse sana umut vermedi
همه خواستن در برن بِکَنن زود
Herkes yakında Bern'de yapmak istiyor
نتونستم عاشق کسی بشم که
Kimseye aşık olamadım
حتی یکمم شبیت نبود
Birincisi bile değildi
خواهشا از گذشته نپرس
Lütfen geçmişten sorma
تو که خبر داری هر چی که بود
Her şeyi biliyorsun
الانم کنارم بمون ندزد
Şimdi benimle kalma
ازم نگاتو حتی به زور
Bana bakma bile
بگو‌ همونی که قدم بزنم باش
Bana yürüyecek biri olmamı söyle
زیر بار‌ون خیره به نور
Yağmur altında ışığa bakar
بیشتر از این تنهام نزار
Yalnız olma
منو حنان خوردیم گِره یِ کور
Hanan kör körünü yedik

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 191
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 220
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 452
  • بازدید ماه : 955
  • بازدید سال : 8,935
  • بازدید کلی : 87,240
  • کدهای اختصاصی