loading...
دانلود آهنگ علی کاپیتان تو بگو
بازدید : 13 دوشنبه 01 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ علی کاپیتان تو بگو


دانلود آهنگ جدیدعلی کاپیتان به نام تو بگو
دانلود آهنگ جدید و زیبای علی کاپیتان به نام تو بگو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
علی کاپیتان به نام تو بگو متن آهنگ
تکست آهنگ تو بگو از علی کاپیتان
Download New Music By Ali Captain Called To Begu
Download New Song By Ali Captain - To Begu
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ali Captain To Begu
متن آهنگ علی کاپیتان تو بگو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان تو بگو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ali Captain Adında To Begu
Şarkı Sözleri To Begu itibaren Ali Captain
şarkı indir To Begu - Ali Captain Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir To Begu - Ali Captain kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید علی کاپیتان به نام تو بگو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید علی کاپیتان به نام تو بگو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید تو بگو - علی کاپیتان

Yeni şarkı indir Ali Captain Adında To Begu

Şarkı Sözleri To Begu itibaren Ali Captain



کاپیتان منم برو
Kaptan, git de
تو بگو مگه من چیم کمه
Bana kısaysam söyle
از اونایی که با تو میپره
Seninle uçanlardan
تو بقلش میری این همه چرااااا
Bütün bu nedenlere gidiyorsun
خوبی یام دله تورو میزنه
Yam kalbini atıyor
اصلا من بَدم این تریپمه
Bu tripodu hiç sevmiyorum
حالم بده فازم غم
Üzülmemi sağla
دوس دارم اینجوری بگذره
Bunun böyle gitmesini istiyorum
فک کنم بهتره اینجوری
Bence böyle daha iyi
سلامم دیگه نمیدم بیخودی
Merhaba, artık okuyamıyorum
بد شدم میگذره یجوری
Kötüyüm, kötüye gidiyor
برامن تو یه هرزه ای پیزوری
Sen bir piçsin
از قلب من چیزی نمونده
Kalbimden geriye hiçbir şey kalmadı
یکی بود اونم الان زیر خاک
Biri şimdi yerin altındaydı
کسی واسه من چیزی نخونده
Kimse bana bir şey okumadı
یکی نبود بگه علی خوبه حالت
Ali'ye iyi olduğunu söyleyecek kimse yoktu
سین میزدی بیخودی برام
Beni çaresiz hissettirdin
جواب نمیدادی تا حرسم دراد
Öfkemi kaybedene kadar cevap vermedin
زور زدم واسه عشق تو چرا
Aşkını zorladım, neden?
واسه تویی دیگه نیستی الان
Şimdilik artık değilsin
من دیوونم زیاد شنیدم
Çok çılgınca duydum
من دردو توی شعرام کشیدم
Şiirime iki tane çizdim
لاشی شدی خود حقیقت
Sen gerçeğin kendisi tarafından bozulmuşsun
لا کیا بودی که من نبینم
Beni görmeyen sensin
تو بغلش میری این همه
Ona tüm bunları sarıyorsun
شانس مو خو از اول ان
En başından saç şansı
هر چی که گفتن و باور کرد
Ne söylediyse ve inandıysa
حال من ببین کُلاً بده
Şimdi görüyorum bir şans ver
پالس منفی نده مادر سگ
Nabız negatif anne köpek
از نظر من تو لاشی عوضی
Bence sen bir kaltaksın
میری با اونا و پاچیدی نسخی
Onlarla gidip kopyalamıyorsun
اونا پول دارن را میدی هولی
Paraları var

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 103
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 117
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 349
  • بازدید ماه : 852
  • بازدید سال : 8,832
  • بازدید کلی : 87,137
  • کدهای اختصاصی