loading...
دانلود آهنگ جواد شایگان سوگلی
بازدید : 16 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جواد شایگان سوگلی


دانلود آهنگ جدیدجواد شایگان به نام سوگلی
دانلود آهنگ جدید و زیبای جواد شایگان به نام سوگلی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
جواد شایگان به نام سوگلی متن آهنگ
تکست آهنگ سوگلی از جواد شایگان
Download New Music By Javad Shaygan Called Sogoli
Download New Song By Javad Shaygan - Sogoli
With Text And Direct Links
Lyrics Music Javad Shaygan Sogoli
متن آهنگ جواد شایگان سوگلی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان سوگلی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Javad Shaygan Adında Sogoli
Şarkı Sözleri Sogoli itibaren Javad Shaygan
şarkı indir Sogoli - Javad Shaygan Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Sogoli - Javad Shaygan kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید جواد شایگان به نام سوگلی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید جواد شایگان به نام سوگلی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید سوگلی - جواد شایگان

Yeni şarkı indir Javad Shaygan Adında Sogoli

Şarkı Sözleri Sogoli itibaren Javad Shaygan



بیتاب توم در خاطره ام چهره ی ناز تو در قلبم نقش بسته
Hafızamda, güzel yüzüm kalbime kazınmış
بی تو چه کنم ای سوگلی ام بغض تو راه نوای بد بسته
Sensiz ne yapabilirim canım?
من خراب می ام و ساقی دگر باره بریز
Onu mahvedip başka bir uşak atacağım
سازی یادم برود ذهن مرا بگریز
Aklımı unutmama izin ver
اشک من دیدن ندارد چگونه مینگری
Gözyaşlarım nasıl göründüğünü göremiyor
حرمت ساقی به باد آرم اگر در خطریست
Tehlikedeyse uşakların logonun rüzgârına kutsallığı
من پریشان تو و صورت گیرات شدم
Sana ve yüzüne üzüldüm
تو بگو با منه بیچاره چرا
Bana neden fakir olduğunu söyle  
من که خود میسوختم در غم خود بودم
Kendimi yakarken kederdeydim
  I was in grief as I burned myself
Kendimi yakarken kederdeydim
تو بگو با من بی انصاف چرا
Bana neden bana haksız olduğunu söyle
به که بد کرد کی توبه شکستم
Yanlış yaptığım için pişman oldum
من آواره چرا که چنین میسوزم
Yerinden oldum çünkü böyle yanıyorum  
ز آتش خود ای خدا چرا
Allah korusun
  God forbid
Allah korusun

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 54
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 288
  • بازدید ماه : 791
  • بازدید سال : 8,771
  • بازدید کلی : 87,076
  • کدهای اختصاصی