loading...
دانلود آهنگ فازل دنبال من بیا
بازدید : 18 شنبه 23 فروردین 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ فازل دنبال من بیا


دانلود آهنگ جدیدفازل به نام دنبال من بیا
دانلود آهنگ جدید و زیبای فازل به نام دنبال من بیا با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
فازل به نام دنبال من بیا متن آهنگ
تکست آهنگ دنبال من بیا از فازل
Download New Music By Fazel Called donbale man bia
Download New Song By Fazel - donbale man bia
With Text And Direct Links
Lyrics Music Fazel donbale man bia
متن آهنگ فازل دنبال من بیا به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دنبال من بیا و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Fazel Adında donbale man bia
Şarkı Sözleri donbale man bia itibaren Fazel
şarkı indir donbale man bia - Fazel Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir donbale man bia - Fazel kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید فازل به نام دنبال من بیا با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید فازل به نام دنبال من بیا با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دنبال من بیا - فازل

Yeni şarkı indir Fazel Adında donbale man bia

Şarkı Sözleri donbale man bia itibaren Fazel



تو هم توو فکر منی ولی نمیاری به روت
Sende beni düşünüyorsun ama umrunda değil
هنوز صدامو میشنوی دیوونه میشی ولی نمیاری به روت
Hala sesimi duyuyorsun, deliriyorsun, ama Ruth'a gitmiyorsun
نمیگی بهم ولی میخونم اینو از چشات
Bana söylemiyorsun, ama bunu gözlerinden okuyorum
تو هم دیوونه میشی نگاه میکنی توو چشام
Deliriyorsun, gözüme bakıyorsun
دنبال من بیا، بیا بیخیال تلخی ها
Beni takip et, kaygısız bir acı gel
بیا دیوونه ترم نکن بیا بذار بره سختی ها
Hadi, kızma, hadi, zorlukları bırak
منم توو فکر توام هوایی میشه دلم
Seni havada düşünüyorum
یه جوری میشم وقتی نگاه مینی توو چشای دیوونه من
Bana gözlerinin içine baktığında biraz kızıyorum
دلم میگیره وقتی میبینم دلت میگیره
Seni gördüğümde seni özlüyorum
کی مثل من آخه اینجوری واسه تو میمیره
Benim gibi kim senin için böyle ölür?
دلم تنگ میشه واست حتی نبینمت یه روز
Seni özledim ve seni bir gün görmeyeceğim
آخه دیدن چشات از دورم شده آرزوم
Keşke uzaktan gözlerini görebilseydim
بیا دستاتو بده به من راه بریم تا خود شهر
Hadi elimize geçelim, böylece şehre gidelim
دورمون باشه پر شمع یه گیتارو آتیش و صدای من
Etrafımızda ateş ve gitarımla dolu bir mum var

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 447
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 615
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 730
  • بازدید ماه : 1,923
  • بازدید سال : 9,903
  • بازدید کلی : 88,208
  • کدهای اختصاصی