loading...
دانلود آهنگ رضا معادی بارونی
بازدید : 14 دوشنبه 29 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ رضا معادی بارونی


دانلود آهنگ جدیدرضا معادی به نام بارونی
دانلود آهنگ جدید و زیبای رضا معادی به نام بارونی با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
رضا معادی به نام بارونی متن آهنگ
تکست آهنگ بارونی از رضا معادی
Download New Music By Reza Maadi Called Barooni
Download New Song By Reza Maadi - Barooni
With Text And Direct Links
Lyrics Music Reza Maadi Barooni
متن آهنگ رضا معادی بارونی به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان بارونی و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Reza Maadi Adında Barooni
Şarkı Sözleri Barooni itibaren Reza Maadi
şarkı indir Barooni - Reza Maadi Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Barooni - Reza Maadi kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید رضا معادی به نام بارونی با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید رضا معادی به نام بارونی با کیفیت 128

متن آهنگ جدید بارونی - رضا معادی

Yeni şarkı indir Reza Maadi Adında Barooni

Şarkı Sözleri Barooni itibaren Reza Maadi



مگه میشه چشماتو یادم بره من از عشق چشم تو بارونیم
Gözlerini hatırlayamıyorum
همین که به یادم باشی کافیه چه خوبه تو یاد تو زندونیم
Beni hatırlar hatırlamaz seni iyi hatırlamak yeterlidir
چه خوبه که زیر همین آسمون همین آسمونی که من زیرش
Aynı gökyüzünün altında olmanın ne kadar iyi, altımdaki aynı gökyüzü
هوای منو هم نفس میکشی هوایی که یک عمره درگیرش
Sen de benim havamı soluyorsun, bir ömür boyu tutulan hava
دارم بوی موهاتو حس میکنم منو داره بارون کجا میبره
Saçlarını kokluyorum, yağmurun beni nereye götürdüğünü hissediyorum
هوای بس که داره هوای تورو میاد آدمو بی هوا میبرم
Havanın sana gelmesi yeterli
فقط خاطراتتو از من نگیر بذار خشک بمونم با این سایه هات
Sadece anılarını benden alma, gölgelerinle kuru kalmama izin ver
تو آغوش چشماتو از من نگیر من از آرزوهام واست میگذرم
Gözlerini benden alma, rüyalarıma bakıyorum
اگه پاش بیفته ازت میگذرم ولی جون به جونم کنی عاشقم
Eğer parçalanırsa, seni geçeceğim, ama bana verirsen, ona aşık olacağım
من از هر چی دارم واست میگذرم
Sahip olduğum her şeyi geçiyorum

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 7
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 261
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 310
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 542
  • بازدید ماه : 1,045
  • بازدید سال : 9,025
  • بازدید کلی : 87,330
  • کدهای اختصاصی