loading...
دانلود آهنگ آدر بند چشمای تو
بازدید : 11 دوشنبه 22 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ آدر بند چشمای تو


دانلود آهنگ جدیدآدر بند به نام چشمای تو
دانلود آهنگ جدید و زیبای آدر بند به نام چشمای تو با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
آدر بند به نام چشمای تو متن آهنگ
تکست آهنگ چشمای تو از آدر بند
Download New Music By Ador Band Called Cheshmaye Too
Download New Song By Ador Band - Cheshmaye Too
With Text And Direct Links
Lyrics Music Ador Band Cheshmaye Too
متن آهنگ آدر بند چشمای تو به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان چشمای تو و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Ador Band Adında Cheshmaye Too
Şarkı Sözleri Cheshmaye Too itibaren Ador Band
şarkı indir Cheshmaye Too - Ador Band Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Cheshmaye Too - Ador Band kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید آدر بند به نام چشمای تو با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید آدر بند به نام چشمای تو با کیفیت 128

متن آهنگ جدید چشمای تو - آدر بند

Yeni şarkı indir Ador Band Adında Cheshmaye Too

Şarkı Sözleri Cheshmaye Too itibaren Ador Band



عشق من حال منو تو فقط میدونی
Aşkım sadece beni tanıyorsun  
حرف توی دلمو از نگام میخونی
Sözlerimi kalbimde okuyorsun
You read my words in my heart 
Sözlerimi kalbimde okuyorsun  
کسی واسم تو دنیا شبیه تو نمیشه
Dünyadaki hiç kimse senin gibi değil  
چشای تو یادم داد که نمیشه عاشقی کرد
Gözlerin bana sevişemeyeceğini hatırlattı
Your eyes reminded me that you can't make love 
Gözlerin beni sevemezsin beni incitti  
نمیشه به عشق اصلا من نگاه منطقی کرد
Aşka hiç mantıklı bakamıyorum
I can't look at love at all logically 
Aşka hiç mantıklı bakamıyorum  
وقتی تو هستی آروم دل من
Sen kalbim sakin
When you are, my heart is calm 
Sen kalbim sakin  
واسم محاله از چشمات گذشتن
Gözlerinizin ötesine geçmek benim için imkansız  
بعد از تو دیگه سخته بی تو بودن
Senden sonra sensiz olmak zor
After you, it's hard to be without you 
Senden sonra sensiz olmak zor  
تا ابد باهامی
Sonsuza dek sonsuz
Eternal forever 
Sonsuza dek sonsuz  
طاقت ندارم تو رو تنها بذارم
Seni yalnız bırakmaya dayanamıyorum
I can't bear to leave you alone 
Seni yalnız bırakmaya dayanamıyorum  
دارو ندارم کسی جز تو ندارم
İlacım yok, senden başka kimsem yok  
کابوسم اینه که نباشی کنارم
Kabusum sen benim yanımda değilsin
My nightmare is that you are not by my side 
Kabusum sen benim yanımda değilsin  
تو خود رویامی ..
Sen bir hayalperestsin ..
You are a dreamer .. 
Sen bir hayalperestsin ..  
هر روز بیشتر میری تو قلب من
Kalbime her gün daha çok gidiyorsun
You go to my heart more every day 
Kalbime her gün daha çok gidiyorsun  
سخته واسم از نگات دل کندن
Kalbimi kaybetmek benim için zor  
دیدی آخر تاثیر چشماتو
Gözlerinin son etkisini gördün mü?  
عادت کردم من به بودن با تو
Seninle olmaya alışkınım
I'm used to being with you 
Seninle olmaya alışkınım  
دلمو برده موج موهات
Kalbim bir saç dalgası gibi atıyor
My heart beats like a wave of hair 
Kalbim bir saç dalgası gibi atıyor  
تو خود رویامی ..
Sen bir hayalperestsin ..

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 8
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 257
  • آی پی دیروز : 55
  • بازدید امروز : 306
  • باردید دیروز : 61
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 538
  • بازدید ماه : 1,041
  • بازدید سال : 9,021
  • بازدید کلی : 87,326
  • کدهای اختصاصی