loading...
دانلود آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود
بازدید : 18 سه شنبه 30 اردیبهشت 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود


دانلود آهنگ جدیدپیام شعبانی به نام دلت با من نبود
دانلود آهنگ جدید و زیبای پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت بسیار خوب و بدون خرید هیچ اشتراک و رایگان لینک پر سرعت
با دو اصلی و فوق العاده کیفیت 320 ، 128 و لینک مستقیم و پرسرعت
پیام شعبانی به نام دلت با من نبود متن آهنگ
تکست آهنگ دلت با من نبود از پیام شعبانی
Download New Music By Payam Shabani Called Delet Ba Man Nabood
Download New Song By Payam Shabani - Delet Ba Man Nabood
With Text And Direct Links
Lyrics Music Payam Shabani Delet Ba Man Nabood
متن آهنگ پیام شعبانی دلت با من نبود به صورت فارسی - ترکیه ای برای شما آماده کرده ایم تا حالشو ببرید
لحظه های خوبی را برای شما آرزو مندیم
پخش آنلاین + لینک پرسرعت آهنگ و رایگان دلت با من نبود و کسر نیمی از حجم شما
Yeni şarkı indir Payam Shabani Adında Delet Ba Man Nabood
Şarkı Sözleri Delet Ba Man Nabood itibaren Payam Shabani
şarkı indir Delet Ba Man Nabood - Payam Shabani Doğrudan bağlantı ile
şarkı indir Delet Ba Man Nabood - Payam Shabani kalite 320 128


دانلود آهنگ جدید پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت 320

دانلود آهنگ جدید پیام شعبانی به نام دلت با من نبود با کیفیت 128

متن آهنگ جدید دلت با من نبود - پیام شعبانی

Yeni şarkı indir Payam Shabani Adında Delet Ba Man Nabood

Şarkı Sözleri Delet Ba Man Nabood itibaren Payam Shabani



چیزی شبیه رابطه
İlişki gibi bir şey
از تو برام عاشق نساخت
Beni sana aşık etmedi
تقدیر ما از اولم
Başından itibaren takdirimiz
برگی به نام ما نداشت
Bizim adımda yaprak yoktu
من غرق احساسم شدم
Şaşkına dönmüştüm
وقتی دلت با من نبود
Kalbin benimle olmadığında
این عشق و این دیوونگی
Bu aşk ve bu delilik
دست من و این دل نبود
Bu benim elim değildi ve kalbim değildi
من توی پاییز خودم
Sonbaharımdayım
دنبال دستای توام
Ellerini takip et
از دور میبینم تو رو
Seni uzaktan görüyorum
شاید خیالاتی شدم
Belki de rüya görüyordum
با اینکه دوست دارم و
Sevmeme rağmen ve
با این که دلتنگ توام
Seni özlememe rağmen
اما تو سهمم نیستی
Ama sen benim payım değilsin
میدونم این و من خودم
Bunu biliyorum ve kendim
باید یه روز عاشق بشی
Bir gün aşık olmalısın
تا حس کنی درد منو
Acımı hissetmek için
باید فراموشت کنم
Unutmak zorundayım
این قصه ی تلخ و بد و
Bu acı ve kötü bir hikaye
خسته تر از این رابطه
Bu ilişkiden bıktım
قلب منه دیگه برو
Kalbim gitti
بارونیه حال و هوام
Barones'in ruh hali
کاش که نمیدیدم تو رو
Keşke seni görmeseydim

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1664
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 176
  • آی پی دیروز : 77
  • بازدید امروز : 207
  • باردید دیروز : 115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 322
  • بازدید ماه : 1,515
  • بازدید سال : 9,495
  • بازدید کلی : 87,800
  • کدهای اختصاصی